家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 29


1#
發表於 06-11-16 09:28 |只看該作者

想買入東亞 (0023),

12月,香港銀行打入中國開分行,銀行股會受惠嗎?我想買東亞,現價買唔買得過呢?還是該等佢跌少少?但會唔會跌呢?
有冇人有advice?thank you哂!


複式洋房

積分: 263


2#
發表於 06-11-16 14:06 |只看該作者

Re: 想買入東亞 (0023),

39.3追入.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo