在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3795

2023年兔年勳章 認識瑞士牛牛第二回 BK Milk勳章


1#
發表於 13-7-13 22:05 |只看該作者
剛轉了工, 呢間公司真的很環保, 用環保紙唔講啦, 七個人用2部電腦(連老闆有時都要用, 雖然佢係好少用), 好多時人地用緊, 但第二個人趕住用, 又要STOP畀人用先; 又可能因為我呢個位之前無人做, 所以咩文具都無, 要文具就要MARK簿, 都算; 我知好多公司都係咁, 可能我之前嗰間可以畀我哋任攞啦. 但呢間係8人公司, 又唔係大公司, 使唔使計住計住呢?
最唔頂得住係星期六下午無冷氣,因為係成楝大廈熄晒, 要開就要成楝一齊開, 但要由我公司畀晒D電費, 公司咁慳, 點會畀吖? 但返一至六都算, 但下午無冷氣真係..... 個老闆係肥女人, 佢都頂唔住, 點解可以叫員工一齊捱, 又唔係做OUTDOOR, 如果係做outdoor, 我心甘命抵啦, 但唔係吖嘛! 點解唔可以放埋下午呢?唔通真係用人要用到咁盡? 見佢哋平時7-8點幾先走(係無OT的), 雖然我唔知佢哋人工有幾高, 但佢哋個個都做咗好耐咁. 呢度唯一都好的福利係差不多隔一日就叫下午茶, 但d錢多數係客sponsor的.
如果你哋係我, 你哋捱到嗎? 見工係見助理文員的, 即係做打雜行街啦, 得中五學歷, 做開文員, 話底薪9000, 表現獎1000-3000, 睇表現出糧, 覺得唔踏實, 又唔係做sales, 做quota, 唉! 鬼叫自己無學歷咩? 今日仲聽到有人打嚟問係咪請人? 我心諗: 唔通要炒我? 成日覺得自己會做唔長


點評

thekiller  其實知道要返5.5日我巳經唔會去做,何況6日...  發表於 13-7-15 12:36


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-7-13 22:25 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

你之前都係做開文職?

爆愛車縫作


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


3#
發表於 13-7-14 22:59 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

如覺得太辛苦,我會轉工


珍珠宮

積分: 38452


4#
發表於 13-7-14 23:24 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

忍唔到


希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


大宅

積分: 3795

2023年兔年勳章 認識瑞士牛牛第二回 BK Milk勳章


5#
發表於 13-7-15 00:22 |只看該作者
蜜棗 發表於 13-7-13 22:25
你之前都係做開文職?
我之前係做文職的, 所以我都真係有D頂唔順


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 13-7-15 00:29 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

幾錢人工呀?

有啲刻薄喎

只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


公爵府

積分: 26756


7#
發表於 13-7-15 00:36 |只看該作者
No, 唔做.


男爵府

積分: 5421


8#
發表於 13-7-15 02:27 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎?

一定唔做




大宅

積分: 3097


9#
發表於 13-7-15 08:55 |只看該作者
好似幾奇怪, 比著我都唔做啦 !


大宅

積分: 4672


10#
發表於 13-7-15 09:11 |只看該作者
睇錢囉...

你再搵個份左無呢個人工先...


大宅

積分: 4275


11#
發表於 13-7-15 09:35 |只看該作者
Resign 仲要返六日


大宅

積分: 2905


12#
發表於 13-7-15 09:39 |只看該作者
唔想忍囉, 唔係話忍唔忍到問題,
係個mindset問題, 咁樣可以敷生無窮無盡的問題~

我早幾份工做法國公司, 超豪, 物資, 食物, 同埋配套都係好好,
後來轉左去間local公司, 一支2手筆都要mark簿, 我心諗, 駛唔駛呀,
唔係話咁樣係唔好, 只係, 我個人來講唔係太頂得順囉...

好在宜家公司ok!

其實呢樣野都係幾基本的野..
基本的需要, 你諗下, 如果佢連一支筆都慳, 咁對你個人的人工, 福利, 都唔會好得去邊..

點評

thekiller  同意,法國公司福利超好  發表於 13-7-15 12:34


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


13#
發表於 13-7-15 09:41 |只看該作者
我一定唔會做。。。


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 13-7-15 10:52 |只看該作者
返六日,其實我都會考慮轉工了


公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


15#
發表於 13-7-15 12:35 |只看該作者
文員喎,七人點share兩部電腦

C'est La Vie


複式洋房

積分: 371


16#
發表於 13-7-15 12:50 |只看該作者
又真係慳得濟
咁樣唔單只係忍唔忍到既問題
仲係有冇得加人工既問題 加人工機會有幾多 你想唔想幾十年都係咁既人工?


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


17#
發表於 13-7-15 13:07 |只看該作者

引用:文員喎,七人點share兩部電腦

原帖由 thekiller 於 13-07-15 發表
文員喎,七人點share兩部電腦
直頭離譜啦


男爵府

積分: 5759


18#
發表於 13-7-15 13:32 |只看該作者
忍不了


伯爵府

積分: 17433

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 13-7-15 13:56 |只看該作者
回覆 lct226 的帖子

我覺得唔係忍唔忍問題, 而係唔make sense lor~
7個人點share一部腦呀?! 你份工唔係好需要用電腦gei咩?
工作過程唔得順利, 又點會有好表現呀? 無好表現, 又點攞佢嗰筆"表現獎金"?
必需gei嘢公司都慳, 又唔體諒員工辛苦, 點會比好offer你.....

點評

thekiller  agree  發表於 13-7-15 20:50


禁止訪問

積分: 5424


20#
發表於 13-7-15 15:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo