2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1631


1#
發表於 13-7-20 20:02 |只看該作者
近排發現自己多咗鼻鼾聲(以前沒有的),勁到嘈得醒自己~c6仲錄埋俾我聽!~上網搵一揾原來...

由於懷孕後期體重明顯增加,水腫加劇,可能會引發呼吸道水腫。呼吸道因為水腫現象,管道變得狹窄了,鼻鼾聲也跟著大了。其實,打鼻鼾並不會對胎兒有任何影響,只是,在理論上,準媽媽如果有睡眠窒息症及長時間暫時停止呼吸,會造成胎兒缺氧,可能引發胎兒窘迫現象,造成早產或流產。但是,在臨床上尚未發現此種病例。



別墅

積分: 865


2#
發表於 13-7-20 22:01 |只看該作者

回覆:Vincebaby 的帖子

我都係 c6錄埋我音,播返比我聽,我都呆左


大宅

積分: 1631


3#
發表於 13-7-20 22:16 |只看該作者
pochacco8217 發表於 13-7-20 22:01
我都係 c6錄埋我音,播返比我聽,我都呆左
放心,生完會無架喇~


子爵府

積分: 13558


4#
發表於 13-7-20 22:59 |只看該作者
剛問我老公,原来我今個星期都有呀,有兩晚仲特别大聲


複式洋房

積分: 358


5#
發表於 13-7-21 12:43 |只看該作者

回覆:分享~近排發現有鼻鼾!><

我都係呀!我依家一吸一呼都有鼻鼾!
C6 有時頂唔順,出廳瞓!




大宅

積分: 1631


6#
發表於 13-7-21 12:58 |只看該作者
好彩原來唔係得我一個咁醜怪~~


複式洋房

積分: 226


7#
發表於 13-7-22 01:20 |只看該作者

回覆:分享~近排發現有鼻鼾!><

Me too
慘喇!唔知會唔會以後都有鼻鼾𠻹㗎!




大宅

積分: 1243


8#
發表於 13-7-22 10:29 |只看該作者
我呢兩個星期都有呀~ 自己都知呀...... 不過次次都係發生響我轉身平訓既時候!!!!!


別墅

積分: 585


9#
發表於 13-7-22 18:08 |只看該作者
Vincebaby 發表於 13-7-20 20:02
近排發現自己多咗鼻鼾聲(以前沒有的),勁到嘈得醒自己~c6仲錄埋俾我聽!~上網搵一揾原來.. ...

我都聽到自己有呀.......嘈醒左自己


複式洋房

積分: 476


10#
發表於 13-7-23 11:21 |只看該作者
我都係呀 ... 醜怪死人啦!尋日我去買左對耳塞俾 C6 用 ... 希望生完真係會無左啦!


大宅

積分: 1945


11#
發表於 13-7-23 14:32 |只看該作者

回覆:Vincebaby 的帖子

我都開始有!仲要c6話好大聲!就算訓得唔冧都有!我以前一D聲都冇咖!!


大宅

積分: 1631


12#
發表於 13-7-23 19:47 |只看該作者
原來好多人都開始發現自己有鼻鼾了~~hahahaa


伯爵府

積分: 18717


13#
發表於 13-7-24 22:14 |只看該作者
我C6都話我有了!
我叫佢錄,佢話NO


別墅

積分: 788


14#
發表於 13-7-25 09:20 |只看該作者

回覆:分享~近排發現有鼻鼾!><

我c6話我好似漏煤氣咁聲


別墅

積分: 686


15#
發表於 13-7-27 19:48 |只看該作者

回覆:分享~近排發現有鼻鼾!><

我都係,自從有左我老公謝話我鼻鼾好大聲,仲話嘈到佢訓吾到幾傷我心~~~希望生完會好d


別墅

積分: 959


16#
發表於 13-7-28 09:34 |只看該作者
回覆 bbfaye 的帖子

hahaha~我老公都錄左音,我d鼻鼾勁大聲


子爵府

積分: 13558


17#
發表於 13-7-28 12:20 |只看該作者
其實我覺得女人有鼻鼾都幾核突幾無儀態,希望生完無啦。。。我老公話我現在間中都有,仲幾大聲下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo