跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 06-11-18 12:26 |只看該作者

睇戲

有無人睇佐James Bond呀﹖我鐘意呢個多過之前果個。我覺得Daniel Craig仲好過Pierce Bronson。我老公雖然成日彈新戲將原著改到面目全非﹐不過佢竟然對呢套戲都好欣賞。

尋晚睇緊亞B晌個肚度踢!踢!踢!一定係D音響好大聲﹗


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 06-11-18 13:44 |只看該作者

Re: 睇戲

你去睇007, 咪好嘈囉?
我遲d想睇happy feet, 老公都唔俾, 嫌嘈....... :-(
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 06-11-18 17:53 |只看該作者

Re: 睇戲

如果你鍾意睇呢類戲都唔會覺得噪既, 而我睇得太投入所以冇為意. 我屋企左緊有人裝修都唔靜得去邊.

我遲D想同老公睇墨攻... :mrgreen:


別墅

積分: 920


4#
發表於 06-11-18 22:00 |只看該作者

Re: 睇戲

係呀,我都覺得亞b起我睇戲時踢得幾應架,幾好丫,有少少刺激,無大礙的,因為d 書話媽媽的腸胃發出的咕咕聲、心跳聲還大聲,外界的聲音已經隔左架喇... 除非突而其來的大聲或唔係佢平常時常聽到的...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo