想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2706


1#
發表於 13-7-24 21:29 |只看該作者
冇下, 想知道你地D谷M FEEL 會唔會好M 來咁既感覺, 下邊好序, 好似有M出咁?

謝謝各位!


大宅

積分: 2706


2#
發表於 13-7-24 23:24 |只看該作者
carebearbear 發表於 13-7-24 21:29
冇下, 想知道你地D谷M FEEL 會唔會好M 來咁既感覺, 下邊好序, 好似有M出咁?

謝謝各位! ...
有冇JM 知道呀...謝謝.


男爵府

積分: 8200

好媽媽勳章


3#
發表於 13-7-25 00:01 |只看該作者
我有一段時間成日行山跑步. 覺下面好墜... 後尾先知子宮有啲下垂...

停左一排無嘢勒


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 13-7-25 00:03 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 13-7-25 00:03 編輯

會有墜嘅感覺, 但同谷M係有D唔同架 ...


男爵府

積分: 8200

好媽媽勳章


5#
發表於 13-7-25 00:12 |只看該作者
有左又唔覺得墜, 係肚谷谷


大宅

積分: 1656


6#
發表於 13-7-25 00:50 |只看該作者

回覆:daisylhn 的帖子

唔覺




大宅

積分: 2763


7#
發表於 13-7-25 02:15 |只看該作者

回覆:想問BINGO既JM, 你地未驗到時會唔會FEEL到下面好序架?

曾有奄奄地嘅感覺但唔知關唔關事




伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


8#
發表於 13-7-25 06:34 |只看該作者

回覆:想問BINGO既JM, 你地未驗到時會唔會FEEL到下面好序架?

無下面好墜嘅感覺,只有谷M感覺




大宅

積分: 3042

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-7-25 06:41 |只看該作者

引用:無下面好墜嘅感覺,只有谷M感覺 +

原帖由 kmcatbb 於 13-07-25 發表
無下面好墜嘅感覺,只有谷M感覺
咁又無喎



God Bless us !


大宅

積分: 1834


10#
發表於 13-7-25 06:56 |只看該作者

引用:冇下,+想知道你地D谷M+FEEL+會唔會好M+來咁

原帖由 carebearbear 於 13-07-24 發表
冇下, 想知道你地D谷M FEEL 會唔會好M 來咁既感覺, 下邊好序, 好似有M出咁?

謝謝各位! ...
好記得上兩胎都有黎m feel, 第一胎check到bingo前兩日嘅黎m feel勁到我用m巾:;pppp:
系好似有m要流出黎咁




大宅

積分: 2706


11#
發表於 13-7-25 09:50 |只看該作者
謝謝各位呀...我都係想確定下同埋唔好比D假像自己...重有2日M到了.... 今朝個肚重要有好似M 來既肚痛...


大宅

積分: 3901

畀面勳章


12#
發表於 13-7-25 10:04 |只看該作者
本帖最後由 xlrosylx 於 13-7-25 10:06 編輯

回覆 carebearbear 的帖子


當年我M算準, 來M前2日開始有好似M黎個種肚痛Feel, 整個人好熱, 痛了3日停咗以為M到, 過了M due date 第4日, 心血來潮用驗孕棒check, 點知bingo

無你講個種"墜"既感覺喎~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo