跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 956


1#
發表於 06-11-16 10:41 |只看該作者

bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

我個女d肉好林, 唔知關唔關奶粉事?


複式洋房

積分: 372


2#
發表於 06-11-16 13:01 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入

my daughter is having breast milk plus 2 times 香港雪印, her muscle is ok strong ka.


別墅

積分: 587


3#
發表於 06-11-16 14:14 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

我個女由出世食到依家d肉都好結實,應該唔關奶粉事.


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 06-11-16 14:29 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

我個仔由出世食到依家d肉都好結實,好O.K.


禁止訪問

積分: 46216


5#
發表於 06-11-16 15:04 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 956


6#
發表於 06-11-16 18:30 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

我諗都係唔關奶粉事架喇 :-(
"餓過.." 即係點解呀?

沙沙 寫道:
我媽咪話如果餓過..D肉會好林, 好透.
我B都係食香港雪印..都好實D肉.


複式洋房

積分: 169


7#
發表於 06-11-16 23:43 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

我個仔都好實"正",不個近個幾月2-3日一次ng ng ,我反而想同佢係6個月轉奶粉....


複式洋房

積分: 286


8#
發表於 06-11-17 15:18 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

我個囡囡頭個半個月breast milk+雪印, 之後就全雪印, 出世4磅, 而家5個月15磅。


禁止訪問

積分: 46216


9#
發表於 06-11-17 16:16 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 80


10#
發表於 06-11-17 17:40 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入

My daughter d肉都好結實 la.


別墅

積分: 956


11#
發表於 06-11-18 02:47 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

咁唔怪之得佢d肉咁林啦... 佢成日唔肯食奶:-(

沙沙 寫道:
餓過一餐或食少左餐咁...如果BB有厭奶期都會有林肉的...因餓過...D肉無咁實[quote]
babyj 寫道:
我諗都係唔關奶粉事架喇 :-(
"餓過.." 即係點解呀?

[quote]
沙沙 寫道:
我媽咪話如果餓過..D肉會好林, 好透.
我B都係食香港雪印..都好實D肉.
[/quote][/quote]


大宅

積分: 3329


12#
發表於 06-11-18 21:46 |只看該作者

Re: bb食香港雪印既媽咪入嚟傾吓!

我個囡都係食雪印ga...d肉都好實ga,個大脾仔好攪笑
你地會唔會俾佢食2號ar?定係轉另一隻奶粉ar?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo