自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 204


1#
發表於 13-7-25 20:45 |只看該作者
今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去月台,其實地下有畫到兩條line,其中一條係比有需要人仕,但d人冇理照企係lift門等,入到lift入面又要企中間,好聲好氣同佢地講唔該仲要比佢地啤
去到奧運站,d 人已經排晒係lift口,咁我推住bb車係班人後面排隊,等lift其間不斷有人係側面sip去我bb車前面,結果我要等第二轉先撘到lift
其實我唔介意等,但係人地明明寫住話比有需要既人仕先,點解可以忽視?
1374755496943.jpg


翡翠宮

積分: 78964


2#
發表於 13-7-25 20:46 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

香港愈來愈似大陸
myphoto.jpg



點評

lina9316    發表於 13-7-25 21:19
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


瑪瑙宮

積分: 133368


3#
發表於 13-7-25 20:48 |只看該作者

引用:今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去

原帖由 judauyi 於 13-07-25 發表
今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去月台,其實地下有畫到兩條line,其中一條係比有需要人仕,但d人冇 ...
可能因為佢地覺得讓左你先就入唔到




珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


4#
發表於 13-7-25 20:48 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 133368


5#
發表於 13-7-25 20:48 |只看該作者

引用:香港愈來愈似大陸+ +

原帖由 carng.ng 於 13-07-25 發表
香港愈來愈似大陸
點解咁多蜜糖




複式洋房

積分: 204


6#
發表於 13-7-25 20:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+judauyi+於+13-07-25+發表今

原帖由 tkop 於 13-07-25 發表
可能因為佢地覺得讓左你先就入唔到
我都明,但係都應該排隊……我真係入唔到,可以比佢地上先


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-7-25 20:51 |只看該作者

引用:今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10231

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-7-25 20:55 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

可能佢地表面正常,內裡傷殘呢


禁止訪問

積分: 10676

陪月勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-7-25 20:57 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 13-7-25 20:58 |只看該作者
回覆 judauyi 的帖子

其實他們是否懶得行?


男爵府

積分: 8423


11#
發表於 13-7-25 21:02 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

係,深同感受




珍珠宮

積分: 39389

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 13-7-25 21:03 |只看該作者
呢個問題已好耐, 我兩年前推住bb車晌則魚涌轉車, 要排成4部 lift先入到!! 都明quarry bay個轉車路係好長, 但lift隔離直頭有條樓梯落, 係比轉車條路短, 但d人都情願排lift!! 而最慶係, 前面d全部系有手有腳的大人!

而當時已係我唔知第幾次搭唔到lift了!! 不只一個站, 係個個站都系有咁情況, 無劃線排隊的, d人更加嫌你阻住晒, 攝你前面或側面一行埋黎就入!!

點評

bebebonjour    發表於 13-7-26 12:47
thekiller    發表於 13-7-25 21:57


水晶宮

積分: 70860


13#
發表於 13-7-25 21:03 |只看該作者
無言
我要瞓八個鐘


男爵府

積分: 5250


14#
發表於 13-7-25 21:04 |只看該作者
carng.ng 發表於 13-7-25 20:46
香港愈來愈似大陸

不進則退
無論經濟還是公德心


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-7-25 21:16 |只看該作者

引用:今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去

原帖由 judauyi 於 13-07-25 發表
今日同啊b出街,係銅鑼灣站度諗住撘lift去月台,其實地下有畫到兩條line,其中一條係比有需要人仕,但d人冇 ...




simple is the best~


翡翠宮

積分: 78964


16#
發表於 13-7-25 21:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carng.ng+於+13-07-25+發表香

原帖由 tkop 於 13-07-25 發表
點解咁多蜜糖
我而家先見到,我無post呢度喎



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 1566


17#
發表於 13-7-25 21:23 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

可否建議下港鐵,叫佢地啲月台助理做埋同關注及正視呢個問題


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 13-7-25 21:35 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

俾我推 BB 車,我會推上扶手電梯

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


公爵府

積分: 26817

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-7-25 21:39 |只看該作者
CreamyWen 發表於 13-7-25 20:55
可能佢地表面正常,內裡傷殘呢
好得 !!!


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


20#
發表於 13-7-25 21:41 |只看該作者

回覆:judauyi 的帖子

都吾明有手有腳都要去搭𨋢行幾步真系咁難咩?呢d人我仔會話佢地系懶惰豬




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo