自由講場

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


1#
發表於 13-7-26 15:18 |只看該作者
本帖最後由 Catrabbitc 於 15-1-30 20:39 編輯

DEL

點評

good_pig  好少男人會咁架WO  發表於 13-7-26 16:17
961123    發表於 13-7-26 15:38
奇異果小邱  你c6返工唔洗同人講野? 見客,見同事,見老細.食飯叫飯点算  發表於 13-7-26 15:36
偷懶喵星人    發表於 13-7-26 15:35


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 13-7-26 15:21 |只看該作者

佢住邊樹城堡架

點評

Catrabbitc  真係"law"命  發表於 13-7-26 15:22
你若盛開, 蝴蝶便來!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3#
發表於 13-7-26 15:21 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞麵有落

點評

powerlady    發表於 13-7-27 10:23
water-lily  諗清楚先好叫呀...  發表於 13-7-26 17:38
angelluisa    發表於 13-7-26 16:09
Lihoma    發表於 13-7-26 15:58
crystalwai831    發表於 13-7-26 15:51
961123    發表於 13-7-26 15:41


珍珠宮

積分: 31395

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-7-26 15:21 |只看該作者
咁都怕

點評

Catrabbitc  咪係  發表於 13-7-26 15:24


子爵府

積分: 14669


5#
發表於 13-7-26 15:21 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?






禁止訪問

積分: 17124


6#
發表於 13-7-26 15:22 |只看該作者

引用:我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 793


7#
發表於 13-7-26 15:22 |只看該作者

回覆:潑婦 的帖子






象牙宮

積分: 213673

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 13-7-26 15:23 |只看該作者
社交恐懼症!

點評

cloudwingwing  我正正想講呢樣野  發表於 13-7-26 17:12


侯爵府

積分: 20211


9#
發表於 13-7-26 15:23 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

無得落車仲怕




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


10#
發表於 13-7-26 15:24 |只看該作者
丙丙 發表於 13-7-26 15:21
我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞麵有落
我都聽過呀, 將佢內心諗ga野叫左出黎


男爵府

積分: 5162

2018復活節勳章


11#
發表於 13-7-26 15:24 |只看該作者
唔係呀.......


子爵府

積分: 11913


12#
發表於 13-7-26 15:24 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我~不過係讀緊小學個時



點評

Bubeau  SAME~  發表於 13-7-26 17:40
961123    發表於 13-7-26 15:41


水晶宮

積分: 68485


13#
發表於 13-7-26 15:24 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


14#
發表於 13-7-26 15:25 |只看該作者
koey_0611 發表於 13-7-26 15:23
無得落車仲怕
我都係咁話!!!!! 絕對唔會行返去咯


男爵府

積分: 5644


15#
發表於 13-7-26 15:26 |只看該作者
細個會~
依家,車尾嗌到車頭都無有怕~

點評

Chowying  me too   發表於 13-7-27 18:08
crubie  一樣  發表於 13-7-26 19:03
sampcy    發表於 13-7-26 17:47
newbiee   me 4  發表於 13-7-26 17:31
Lihoma  我都係   發表於 13-7-26 15:59
Catrabbitc  me too  發表於 13-7-26 15:42


侯爵府

積分: 24610

2024年龍年勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 13-7-26 15:27 |只看該作者
怕醜成咁呀?

當年佢點追你返黎架?
(定係你追佢?)

點評

powerlady    發表於 13-7-27 10:25
Catrabbitc  真係我追佢架  發表於 13-7-26 15:29


子爵府

積分: 10418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-7-26 15:28 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

宜家d小巴唔係有鐘禁架咩?



點評

奇異果小邱  個灯..唔係work..同埋小巴未必理.  發表於 13-7-26 15:33
Catrabbitc  一dd la, 紅頂果d好多都冇  發表於 13-7-26 15:29
http://hk.photos.yahoo.com/chanhokaling


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 13-7-26 15:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5970


19#
發表於 13-7-26 15:30 |只看該作者

引用:我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞

原帖由 丙丙 於 13-07-26 發表
我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞麵有落
仲有一個, 嗌:「阿爸,有落!」, 司機答「好呀, 乖女!」都好正



點評

Chowying    發表於 13-7-27 18:08
molly_mama    發表於 13-7-27 15:58
phoenixM    發表於 13-7-27 15:31
powerlady    發表於 13-7-27 10:25
sampcy    發表於 13-7-26 17:47
water-lily    發表於 13-7-26 17:40


大宅

積分: 2675


20#
發表於 13-7-26 15:32 |只看該作者
唔係怪....叫落車之嘛...駛咩驚呀 !

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo