2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 670


1#
發表於 13-7-9 17:45 |只看該作者
阿b兩個幾月, 最近摸到佢腳仔成日都係有少少濕濕笠笠咁, 手仔就唔肯定有無, 因為佢成日食手! 不過佢又食得訓得玩得, 但係有無人有類似情況? 代表咩呢?


別墅

積分: 776


2#
發表於 13-7-10 16:01 |只看該作者

引用:阿b兩個幾月,+最近摸到佢腳仔成日都係有少

原帖由 FrankieYau 於 13-07-09 發表
阿b兩個幾月, 最近摸到佢腳仔成日都係有少少濕濕笠笠咁, 手仔就唔肯定有無, 因為佢成日食手! 不過佢又食得 ...
我bb都係兩個月,亦有相同情況,手仔腳仔都濕立立!我估係手汗腳汗呱!


別墅

積分: 670


3#
發表於 13-7-12 23:06 |只看該作者
回覆 onepiecebb 的帖子

哈哈... 可能真係只係因為大汗, 我有問過我個陪月, 佢話佢都聽聞過, 即係好似有d人手汗比較大咁, 佢仲話同阿b換襪仔換密d喎! 我媽仲話我太緊張, 咩都問一餐!


男爵府

積分: 5273


4#
發表於 13-7-27 14:32 |只看該作者

回覆:腳板底濕濕笠笠, 點解

老人家就話個d係虛汗喎。我個仔都係咁。



別墅

積分: 670


5#
發表於 13-7-28 12:39 |只看該作者

回覆:faichai2001 的帖子

oic! 我媽叫我唔好大驚少怪,佢話係咁架喎!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo