2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 976


1#
發表於 13-7-28 11:21 |只看該作者
我bb到而家得5日大,出世時8磅半,我最初埋身餵每邊25分鐘,但bb面黃入院照左2次燈,姑娘話唔可以餵咁長時間,同要幫bb退黃,要補奶粉。我嘗試過埋身餵短d時間,但bb根本唔肯放,仲不斷咁啜……其實餵得長時間係咪真係唔ok?因為如果埋身餵夠飽,我唔想補奶粉……有冇jm可能解答到我,好擔心
BB食得夠唔夠


複式洋房

積分: 190


2#
發表於 13-7-28 12:23 |只看該作者

回覆:埋身餵問題,求救!!

我初初都有呢個問題,根本bb唔會離身,喂得好辛苦又擔心,大小便又唔夠……因為未上奶……
其實真係補一補奶粉無問題的,一黎佢飽d退黃退快d,二黎你自己都無咁大壓力,上奶都上得好d.
加油啊!過多幾日又會好d的!你會睇到bb同你一齊進步的!


大宅

積分: 4754


3#
發表於 13-7-28 13:01 |只看該作者

引用:我bb到而家得5日大,出世時8磅半,我最初埋

原帖由 kiyoyo_yuki 於 13-07-28 發表
我bb到而家得5日大,出世時8磅半,我最初埋身餵每邊25分鐘,但bb面黃入院照左2次燈,姑娘話唔可以餵咁長時 ...
如果有泵奶可以補泵奶,冇的話補奶粉啦!…我囡係全人奶都前後三次入院照燈,如果留院都係全奶粉或補奶粉架啦!
夠時時間自然會上奶,平常心吧!
勤啜、勤泵、勤按摩、勤食、勤休息吧!
盡咗力為bb付出,唔好擔心咁多喇!
大家齊齊努力!


男爵府

積分: 6338


4#
發表於 13-7-28 14:00 |只看該作者
回覆 kiyoyo_yuki 的帖子

其實有時和家各說, 好多姑娘都有吾同說法架。
我係醫院時餵女, 有D姑娘話餵 十幾分鐘OK, 但其實我女每邊食廿幾分鐘 (有時半個鐘tim), 大部分姑娘都話OK, 係有一個話太耐, 點知出左院, 返屋企個陪月又話, 咩食咁少咁快....

so trust your baby, 佢地同你身體大部分情況下都會自動調節, 佢會食佢需要既時間, 你既 body 則會慢慢 produce 佢需要既分量, 如果佢吾係咬住黎瞓, 啜耐D廿零分鐘, ok ga, 佢啜多D可以幫你上多D奶。

如果baby 黃, 有時日頭, 你可以係吾會太晒既情況下, 放佢係近窗口D既位置, 就算係 indirect sunlight 都OK, 照太陽都可以幫助退黃, 原理同照燈一樣。


別墅

積分: 589


5#
發表於 13-7-28 14:38 |只看該作者
本帖最後由 eunicephan 於 13-7-28 14:39 編輯
HumptiDumpti 發表於 13-7-28 14:00
回覆 kiyoyo_yuki 的帖子

其實有時和家各說, 好多姑娘都有吾同說法架。

我問過醫生,晒太陽係無用架。醫院照嘅係藍燈


男爵府

積分: 6338


6#
發表於 13-7-28 16:15 |只看該作者
本帖最後由 HumptiDumpti 於 13-7-28 16:16 編輯

回覆 eunicephan 的帖子

醫院係用藍燈, 但一種phototherapy, 一般有3種吾同既light wave, 當中眼見既藍光, 係 ultraviolet --- 紫外光, 亦即太陽光中包含的紫外光, 只係陽光係肉眼吾會分拆開吾同光線既顏色。

我阿仔baby 時住 nicu, 出院時係 icu 醫生交帶bb 有少少黃, 照太陽已可改善。健康院姑娘都係咁吩咐。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo