2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1794


1#
發表於 13-8-2 21:27 |只看該作者
今胎想順產...但我就過預產期...政府醫生說可等到41週後考慮催生! ! 我好煩惱我想41週前生,怕太耐會怕胎盤鈣化! 但他也說順產比催生好點! 因我上胎開刀有0.3x%爆傷口! 究竟等催生還是開刀好呢? 可否給點意見?? 謝謝!


大宅

積分: 4637


2#
發表於 13-8-7 09:32 |只看該作者

引用:今胎想順產...但我就過預產期...政府醫生說

原帖由 fanclbaby 於 13-08-02 發表
今胎想順產...但我就過預產期...政府醫生說可等到41週後考慮催生! ! 我好煩惱我想41週前生,怕太耐會怕胎盤 ...
點解唔開刀?我囡囡歲半,我就快生第二胎,決定開刀,唔想博

BB健康快樂是媽咪最大的心願


男爵府

積分: 5390


3#
發表於 13-8-7 10:28 |只看該作者
我原本都諗下順產, 不過都係唔敢博, 開刀算啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo