回覆:wynnehung 的帖子
唔係架。。。apm 果間。比我感覺似我去賣血多。以前未要食糖尿藥。可以捐血。近呢間。抽血同驗血色果d職員... 個面口真係。不過捐血幫人。我捐完坐一陣就走。
有次我大仔捐完血。又係去呢間。咁我大仔既暗瘡都幾勁。都睇緊皮膚科。。。(問過佢可以捐血。因為佢唔使食藥).點知佢同我講。捐血時有個職員問佢。嘩。你塊面果d 咩黎架!!態度語氣都唔多好。攪到我大仔幾唔開心。之後佢話以後唔去捐血喇。不過我同佢講。捐血幫人。下次唔好去呢間。去第2間度捐。
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!