立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 343
大宅
積分: 1667
男爵府
積分: 8510
原帖由 Carrie226 於 13-05-31 發表 健康院本野有教,用水泡一小時再煲就得架啦。我自己煲完再焗5分鐘,仲會綿啲 ...
積分: 1584
原帖由 Handsomewoman 於 13-06-01 發表 佢教半嘜米比五杯水,好大煲!
原帖由 hehehahapig 於 13-06-03 發表 回覆 Kitty-lala 的帖子 呢個好似好多工夫WOR. 煮一餐要幾耐呀??
原帖由 Kitty-lala 於 13-06-04 發表 9個字度喇。因為我bb只係啱啱開始食,仲未加其他食物落去。 我見過其他媽媽分享,d菜蓉,肉蓉可以雪做冰粒 ...
子爵府
積分: 10885
原帖由 Handsomewoman 於 13-07-13 發表 妳地用咩煲來煲架?
積分: 5381
原帖由 mrs.cool 於 13-07-14 發表 我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱,放米再落熱水(煲滾)去焗,第二朝已經開晒花,倒落煲煲返十零 ...
原帖由 viton 於 13-07-14 發表 十幾分鐘咁快,我煲多一個鐘,我第一次唔識就咁煲,煲了兩個半鐘
伯爵府
積分: 15758
原帖由 belgiumchoco 於 13-07-14 發表 夏天焗成晚會唔會"縮"?
原帖由 mrs.cool 於 13-07-15 發表 唔會喎,我第二朝倒出黎仲暖架!
原帖由 belgiumchoco 於 13-07-15 發表 如果焗3,4個鐘得唔得?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy