2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   13


複式洋房

積分: 343


1#
發表於 13-5-31 10:36 |只看該作者
如題, 雖然未開始煲, 但都想學定旁身, THX THX~~


大宅

積分: 1667


2#
發表於 13-5-31 17:15 |只看該作者

回覆:hehehahapig 的帖子

健康院本野有教,用水泡一小時再煲就得架啦。我自己煲完再焗5分鐘,仲會綿啲




複式洋房

積分: 343


3#
發表於 13-5-31 17:26 |只看該作者
THX THX ^^ 我今個WEEK 試下先. KEEKEE


男爵府

積分: 8510


4#
發表於 13-6-1 11:06 |只看該作者

引用:健康院本野有教,用水泡一小時再煲就得架啦

原帖由 Carrie226 於 13-05-31 發表
健康院本野有教,用水泡一小時再煲就得架啦。我自己煲完再焗5分鐘,仲會綿啲



...
佢教半嘜米比五杯水,好大煲!



大宅

積分: 1584


5#
發表於 13-6-2 01:57 |只看該作者

回覆:有無人知點煲粥煲到好綿呀

係咪想煲到好似糊仔咁?凍水落米,滾左熄火焗半個鐘,d米會開哂花,再將d米用個篩隔做糊狀就ok.


大宅

積分: 1584


6#
發表於 13-6-2 01:58 |只看該作者

回覆:有無人知點煲粥煲到好綿呀

我自己會再煲一陣收咁d水


大宅

積分: 1667


7#
發表於 13-6-2 07:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Carrie226+於+13-05-31+發表

原帖由 Handsomewoman 於 13-06-01 發表
佢教半嘜米比五杯水,好大煲!
我按自己份量煲




複式洋房

積分: 343


8#
發表於 13-6-3 18:38 |只看該作者
回覆 Handsomewoman 的帖子

Thx for sharing ^^


複式洋房

積分: 343


9#
發表於 13-6-3 18:39 |只看該作者
回覆 Kitty-lala 的帖子

呢個好似好多工夫WOR. 煮一餐要幾耐呀??


大宅

積分: 1584


10#
發表於 13-6-4 00:46 |只看該作者

引用:回覆+Kitty-lala+的帖子呢個好似好多工夫WO

原帖由 hehehahapig 於 13-06-03 發表
回覆 Kitty-lala 的帖子

呢個好似好多工夫WOR. 煮一餐要幾耐呀??
9個字度喇。因為我bb只係啱啱開始食,仲未加其他食物落去。
我見過其他媽媽分享,d菜蓉,肉蓉可以雪做冰粒,之後煲好個粥仔就可以加落去。
另外亦見過有媽媽話前一晚用暖杯焗加大熱水焗定d米。都可以用小d時間。


複式洋房

積分: 343


11#
發表於 13-6-4 09:52 |只看該作者
回覆 Kitty-lala 的帖子

THX THX


男爵府

積分: 8510


12#
發表於 13-7-13 21:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hehehahapig+於+13-06-03+發

原帖由 Kitty-lala 於 13-06-04 發表
9個字度喇。因為我bb只係啱啱開始食,仲未加其他食物落去。
我見過其他媽媽分享,d菜蓉,肉蓉可以雪做冰粒 ...
妳地用咩煲來煲架?


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


13#
發表於 13-7-14 05:35 |只看該作者

回覆:有無人知點煲粥煲到好綿呀

我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱,放米再落熱水(煲滾)去焗,第二朝已經開晒花,倒落煲煲返十零分鐘已經好綿


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


14#
發表於 13-7-14 05:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kitty-lala+於+13-06-04+發表

原帖由 Handsomewoman 於 13-07-13 發表
妳地用咩煲來煲架?
我用瓦煲仔


男爵府

積分: 5381


15#
發表於 13-7-14 14:26 |只看該作者

引用:我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱

原帖由 mrs.cool 於 13-07-14 發表
我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱,放米再落熱水(煲滾)去焗,第二朝已經開晒花,倒落煲煲返十零 ...
十幾分鐘咁快,我煲多一個鐘,我第一次唔識就咁煲,煲了兩個半鐘




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


16#
發表於 13-7-14 15:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.cool+於+13-07-14+發表我

原帖由 viton 於 13-07-14 發表
十幾分鐘咁快,我煲多一個鐘,我第一次唔識就咁煲,煲了兩個半鐘
我開杯倒出黎時已經成粥,煲左十幾分鐘收收水就已經好綿,仲要係白米溝左1/3紅米,篩完好滑下!
1373785636974.jpg


伯爵府

積分: 15758


17#
發表於 13-7-14 21:42 |只看該作者

引用:我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱

原帖由 mrs.cool 於 13-07-14 發表
我用保溫杯焗米,前一晚先用熱水浪個杯預熱,放米再落熱水(煲滾)去焗,第二朝已經開晒花,倒落煲煲返十零 ...
夏天焗成晚會唔會"縮"?




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


18#
發表於 13-7-15 00:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.cool+於+13-07-14+發表我

原帖由 belgiumchoco 於 13-07-14 發表
夏天焗成晚會唔會"縮"?
唔會喎,我第二朝倒出黎仲暖架!


伯爵府

積分: 15758


19#
發表於 13-7-15 09:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+belgiumchoco+於+13-07-14+發

原帖由 mrs.cool 於 13-07-15 發表
唔會喎,我第二朝倒出黎仲暖架!
如果焗3,4個鐘得唔得?




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


20#
發表於 13-7-15 10:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.cool+於+13-07-15+發表唔

原帖由 belgiumchoco 於 13-07-15 發表
如果焗3,4個鐘得唔得?
幾個鐘唔知開花未,但米焗過浸過,點都會快煲成粥,都慳到時間啦!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo