跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1263


1#
發表於 12-8-22 00:08 |只看該作者
靚媽們…如你地用緊智能手機,有無比小孩玩呢?




男爵府

積分: 5264

好媽媽勳章


2#
發表於 12-8-22 11:38 |只看該作者
依嫁既都係智能手機.
手機不離手= 不停打機+不停睇u tube...
[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1140.snc4/148200_10150131167720097_628700096_8080620_3354178_n.jpg[img]


大宅

積分: 4268


3#
發表於 12-8-22 15:42 |只看該作者
我只是比過一次囡囡玩完之後, 佢日日都要問我攞來玩. 唔比佢就喊, 都唔知道怎樣好.


大宅

積分: 1263


4#
發表於 12-8-22 23:54 |只看該作者

回覆:SnakeAda 的帖子

我個女都係。。。玩不突止,有時又唔小心跌落地,唔比佢球又發顛,我都就黎顛咯





侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


5#
發表於 12-8-23 12:52 |只看該作者
無俾,但有時俾佢搶到手,但我lock咗,佢就响度撞密碼!


男爵府

積分: 8454


6#
發表於 12-8-24 12:36 |只看該作者
我個女都有玩我部手機, 我只會俾佢玩5分鐘, 之後我會同佢講panda要訓覺覺啦 (panda係其中一個遊戲apps), 佢都會喊唔肯俾番個電話我, 不過我會用其他野引開佢注意囉!!

點評

baby.wong  me 2.....just give 5-10 mins ~~  發表於 12-9-7 00:15


大宅

積分: 1263


7#
發表於 12-8-24 18:24 |只看該作者
回覆 焦糖 的帖子

哈哈..我都有試過....一時時WORK ....有時一起身第一句就搵PHONE勒....真係激 un 勒...!!~


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


8#
發表於 12-8-25 00:44 |只看該作者
無法,我都係lock住佢,等佢撞password
同事我又同佢講,其實點解唔得呢﹖
因為壞咗囉!
(好彩佢仲信!)


男爵府

積分: 7204


9#
發表於 12-8-26 05:50 |只看該作者

引用:靚媽們…如你地用緊智能手機,有無比小孩玩

原帖由 KaYan825 於 12-08-22 發表
靚媽們…如你地用緊智能手機,有無比小孩玩呢?
我有比,通常夜晚玩。




別墅

積分: 502


10#
發表於 12-8-29 00:47 |只看該作者

回覆:有無比電話小孩玩呢?係咪機不離手呢?

時時都話電話呢!吳比就喊




別墅

積分: 861


11#
發表於 12-8-31 10:22 |只看該作者
我個女都有玩, 我都會俾佢玩一陣, 好多時都係睇youtube, 睇相, 同玩games, 完全唔駛我地理喇, 自己可以坐埋一邊玩, 但玩一陣我都會拎其他野分散佢注意拎返部機.


大宅

積分: 1228


12#
發表於 12-9-24 00:38 |只看該作者

回覆:KaYan825 的帖子

My son looks for my iPhone every morning and nite Specially at nite. He cry so hard if I don\'t give. Very bad temper. We are almost crazy about this happen everyday




大宅

積分: 1061


13#
發表於 12-9-27 18:03 |只看該作者
回覆 KaYan825 的帖子

She would come to take my iphone when she sees me using it. I don't dare to use it in front of her. Very pathetic. She cries so hard when I don't give her too.


洋房

積分: 48


14#
發表於 12-10-12 19:32 |只看該作者

回覆:有無比電話小孩玩呢?係咪機不離手呢?

出街食飯吾俾個仔玩,就會尖叫且坐吾定... 無法子吾俾佢囉。




男爵府

積分: 5999


15#
發表於 12-10-16 07:43 |只看該作者

回覆:有無比電話小孩玩呢?係咪機不離手呢?

我冇d/l apps俾佢,只會俾佢睇平時影過既相及影片,每次5-10mins。雖然佢日日都問我拎黎睇,但我唔係次次都俾佢,通常佢都唔會點扭,因為佢知我話冇就冇,佢點扭都唔會有。而我自己,亦勒令我老公,嚮佢面前除左講電話外,唔好成日個電話出黎劃,做壞榜樣!


男爵府

積分: 6333


16#
發表於 12-10-18 15:06 |只看該作者
玩是會玩,但不是一般的玩.
爸爸的手機有他自己的相片和影片,他會自己要求觀看,看自己游水/打球看得好開心.
另外是聽手機鈴聲,他會問bell是哪個,piano是哪個,xylophone是哪個,認樂器認齊晒,聽到咯咯笑一餐.
當然game什麼的因為全家都不玩所以他也沒什麼機會接觸.

最重要是,玩中有學,學中有玩.不是玩不玩手機的問題,是他從中有沒有學到東西,並且和家人一起分享時間/欣賞u tube影片等等.

當然,電子遊戲什麼的還是不要的好...


大宅

積分: 1263


17#
發表於 12-10-19 01:25 |只看該作者

引用:我冇d/l+apps俾佢,只會俾佢睇平時影過既相

原帖由 tai_man 於 12-10-16 發表
我冇d/l apps俾佢,只會俾佢睇平時影過既相及影片,每次5-10mins。雖然佢日日都問我拎黎睇,但我唔係次次都 ...
好!開頭做得好,日後少煩惱




複式洋房

積分: 421


18#
發表於 12-11-6 16:20 |只看該作者
我當獎勵俾佢玩, 攞個鐘出嚟, 話俾佢知玩幾耐, 夠鐘要俾返我, 每次都要佢同電話講bye bye, 仔仔暫時都好乖, 夠鐘就自動byebye。
順便可以學下睇時間, 其實每次都俾個條件佢, 佢慢慢就會知道, 跟住做架啦~


大宅

積分: 1263


19#
發表於 12-11-7 17:54 |只看該作者

引用:我當獎勵俾佢玩,+攞個鐘出嚟,+話俾佢知玩幾

原帖由 hopisky 於 12-11-06 發表
我當獎勵俾佢玩, 攞個鐘出嚟, 話俾佢知玩幾耐, 夠鐘要俾返我, 每次都要佢同電話講bye bye, 仔仔暫時都好乖, ...
呢招幾好喎




複式洋房

積分: 421


20#
發表於 12-11-8 11:42 |只看該作者
回覆 KaYan825 的帖子



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo