自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 06-11-27 10:04 |只看該作者

“金御膳”的米好吃嗎 ??

“金御膳”的米好吃嗎 ??

如題, thank you.


公爵府

積分: 25365


2#
發表於 06-11-27 10:07 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

我覺得ok喎! 之前食金鳳, 依家都轉左“金御膳”.


大宅

積分: 2311


3#
發表於 06-11-27 10:07 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

都幾好


男爵府

積分: 5286


4#
發表於 06-11-27 10:15 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

very good! 我ar媽都轉晒!


大宅

積分: 1100


5#
發表於 06-11-27 10:24 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??


good ka!

我宜家食緊佢隻"珍珠米"
樹欲靜而風不息!  子欲養兒親不在﹗
父母不親誰是親,不重父母重何人!
你若重他十六兩,後代兒孫還一斤!
千兩黃金萬兩銀,有錢難買父娘身!
在堂父母百年稀,生時不孝死後悲!
一切為了孩子,為了孩子一切!


男爵府

積分: 6573


6#
發表於 06-11-27 10:32 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

好味道


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


7#
發表於 06-11-27 10:36 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

昨天 PARK’N買59.9/2 x 5kg, 我買左6包.
然後朋友同好講”唔好食架”

我好擔心是否要退貨, 所以問下大家覺得點.

好彩都好多人話唔錯.
唔該晒咁多位.


男爵府

積分: 7277


8#
發表於 06-11-27 10:38 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

唔係喎,我覺得正呀!! 無買到,走寶喇!!
ian723 寫道:
昨天 PARK’N買59.9/2 x 5kg, 我買左6包.
然後朋友同好講”唔好食架”

我好擔心是否要退貨, 所以問下大家覺得點.

好彩都好多人話唔錯.
唔該晒咁多位.


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


9#
發表於 06-11-27 10:50 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

Above average. Better than a lot of Thailand brands.


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


10#
發表於 06-11-27 10:52 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

以前食金象,後來都轉左金御膳,我覺得幾好食
My Two Princess


男爵府

積分: 8325


11#
發表於 06-11-27 10:59 |只看該作者

Re: “金御膳”的米好吃嗎 ??

都ok既

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo