自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1443


1#
發表於 13-8-11 15:53 |只看該作者
咁耐,每餐都食成粒幾鐘。又要食得多又要食得慢




子爵府

積分: 14657

畀面勳章


2#
發表於 13-8-11 16:09 |只看該作者


大宅

積分: 3108


3#
發表於 13-8-11 16:10 |只看該作者

回覆:我餐餐都食法國餐.........

x2




大宅

積分: 1443


4#
發表於 13-8-11 16:19 |只看該作者

回覆:我餐餐都食法國餐.........

我餐餐食飯都要食成粒幾鐘,好似食法國餐咁,要食咁耐 好side時間呀!





寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-8-11 16:19 |只看該作者

引用:我餐餐食飯都要食成粒幾鐘,好似食法國餐咁

原帖由 Jan1981 於 13-08-11 發表
我餐餐食飯都要食成粒幾鐘,好似食法國餐咁,要食咁耐 好side時間呀!



...
點解要食咁耐?




大宅

積分: 2958

BK Milk勳章


6#
發表於 13-8-11 16:20 |只看該作者
回覆 Jan1981 的帖子



珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


7#
發表於 13-8-11 16:21 |只看該作者

回覆:Jan1981 的帖子

食耐D唔好咩?


子爵府

積分: 11379

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 13-8-11 16:21 |只看該作者


男爵府

積分: 6445


9#
發表於 13-8-11 16:21 |只看該作者

回覆:我餐餐都食法國餐.........

咁點呢




翡翠宮

積分: 86438


10#
發表於 13-8-11 16:24 |只看該作者

回覆:Jan1981 的帖子

你屋企係咪要好有禮儀,所以先食得咁耐呀


男爵府

積分: 5614


11#
發表於 13-8-11 16:24 |只看該作者

回覆:我餐餐都食法國餐.........

係咪講緊餵小朋友食飯?


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


12#
發表於 13-8-11 16:25 |只看該作者

回覆:Jan1981 的帖子

厭食定病左?


大宅

積分: 1443


13#
發表於 13-8-11 16:34 |只看該作者

引用:係咪講緊餵小朋友食飯?

原帖由 juliababy 於 13-08-11 發表
係咪講緊餵小朋友食飯?
唔係,我係講緊自己食飯,我發覺自己食飯越來越慢,點算呀?(我係食每一啖飯都要咬到好碎先吞,食得太快會胃痛)




珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 13-8-11 16:42 |只看該作者
咁又點


大宅

積分: 1443


15#
發表於 13-8-11 16:45 |只看該作者

引用:咁又點

原帖由 celialui1990 於 13-08-11 發表
咁又點
冇架!無聊share下架咋




男爵府

積分: 5357


16#
發表於 13-8-11 17:00 |只看該作者

回覆:Jan1981 的帖子

會胃痛就慢慢食,我都好慢,快會哽,依家除左C6,無人頂得我住


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-8-11 17:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+juliababy+於+13-08-11+發表

原帖由 Jan1981 於 13-08-11 發表
唔係,我係講緊自己食飯,我發覺自己食飯越來越慢,點算呀?(我係食每一啖飯都要咬到好碎先吞,食得太快會 ...
中醫話太快唔好架!我學緊慢慢食,以往我15分鐘內食完



順順利利 大吉大利       


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-8-11 19:34 |只看該作者
那麼選d軟身的食物


伯爵府

積分: 16671


19#
發表於 13-8-11 19:54 |只看該作者

回覆:Jan1981 的帖子

我以為你餐餐都食法國野呀


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


20#
發表於 13-8-11 19:58 |只看該作者

回覆:我餐餐都食法國餐.........

我食野都食得好慢架




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo