跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 3


1#
發表於 06-11-19 15:59 |只看該作者

想請陪月員, 可以介紹嗎? - 中西區

BB三月出世喇, 有無陪月員可以介紹比我呀? 仲有請陪月員要注意D乜架? 例如: 保險啦, 工作範圍啦, 有無試工啦...... 唔該晒!!


大宅

積分: 2471


2#
發表於 06-11-20 17:23 |只看該作者

Re: 想請陪月員, 可以介紹嗎? - 中西區

PM to you. Pls check.


大宅

積分: 4010


3#
發表於 06-11-20 18:26 |只看該作者

Re: 想請陪月員, 可以介紹嗎? - 中西區

Would you pls also PM to me


大宅

積分: 2471


4#
發表於 06-11-26 21:19 |只看該作者

Re: 想請陪月員, 可以介紹嗎? - 中西區

luitaitai,

PM to you. Pls check.


複式洋房

積分: 217


5#
發表於 06-11-26 21:57 |只看該作者

Re: 想請陪月員, 可以介紹嗎? - 中西區

我而家幫我個倍月都唔錯GA!
[img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD8/211611/211667.46018547.95812.jpg[/img] [img align=right]http://www.fx-word.com/img1/20070121/1169379182S.gif[/img]


民房

積分: 3


6#
發表於 06-11-27 21:56 |只看該作者

Re: 想請陪月員, 可以介紹嗎? - 中西區

我已經搵到個陪月喇~ 雖然仲未上工, 但詳談過後, 感覺上都好專業, 希望可以好好咁照顧到阿B啦~ 多謝晒你Cherry~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo