跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1147


1#
發表於 06-11-22 12:43 |只看該作者

請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

thanks


別墅

積分: 577


2#
發表於 06-11-22 13:27 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

無錯.放回膠箱便可以.我見醫院都係咁.因你唔會放好耐先用.


大宅

積分: 1068


3#
發表於 06-11-24 17:31 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

我聽有d人講可以連膠盒放入雪櫃


男爵府

積分: 8483


4#
發表於 06-11-24 18:11 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

我生第一胎時, 係煲奶瓶的
每次煲完, 整理返好, 然後送落個膠箱, 有蓋.
但每次開奶之前, 都會同熱水沖一沖先.


民房

積分: 74


5#
發表於 06-11-26 18:38 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

請問新奶樽同奶咀係咪要煲多幾次架


伯爵府

積分: 17850

好媽媽勳章


6#
發表於 06-11-26 19:39 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

jenliumh 寫道:
請問新奶樽同奶咀係咪要煲多幾次架


有d 人話要煲多幾次
等個咀軟 d
不過我煲一次算了


大宅

積分: 3947


7#
發表於 06-11-26 21:26 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

D人叫放入雪櫃.....
我打算STEAM完就放雪櫃, 用之前就搵熱水6囉......


男爵府

積分: 5308


8#
發表於 06-11-26 23:08 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

我今日先洗左6個奶樽同奶咀, 跟住蒸左1次, 不過我發覺要將佢地再組合的時候, 都有D難度, 時時隻手都掂到個奶咀, 看來要多D練習先得, 不過明天又要將D奶咀再蒸過, 不過D黃咀 (乳膠) 蒸完會變白色的, 你地有無試過呀, 不過張單張話係正常的, 不過點先唔變白色? 不過我仲未買膠盒, 看來要快D買先得.
分享煮食的樂趣, 是減壓的一種好方法!


伯爵府

積分: 16457


9#
發表於 06-11-26 23:52 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

hellokitty1011 ,

我d朋友教我用膠盒放奶樽同奶咀係雪櫃, 但係星期六我上完堂, d姑娘話d膠盒放完奶樽同奶咀之後, 放係陰涼地方便可以, 唔洗放係雪櫃 ~~


男爵府

積分: 5308


10#
發表於 06-11-27 07:58 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

YML, 你買左膠盒未呀? 幾大先好?

我買左8個nuk瘦的大樽, 2個nuk瘦的細樽 +5個nuk肥的大樽, 我打算用d瘦樽先. 到阿b大少少先換肥樽. 之前買左chuchu的電泵, 又跟左一個chuchu的玻璃細樽, 而家屋企好似好多奶樽甘. 我昨天開左4個nuk瘦的大樽, 2個nuk瘦的細樽去洗周消毒, 放晒落個奶煲度都好似好迫啦, 如果要消毒埋個泵奶器, 就要來多一轉啦.

你買左甚麼奶樽呀? ready晒未呀? 我都算遲啦, 而家先做左第一次.

YML 寫道:
hellokitty1011 ,

我d朋友教我用膠盒放奶樽同奶咀係雪櫃, 但係星期六我上完堂, d姑娘話d膠盒放完奶樽同奶咀之後, 放係陰涼地方便可以, 唔洗放係雪櫃 ~~
分享煮食的樂趣, 是減壓的一種好方法!


大宅

積分: 2753


11#
發表於 06-11-27 13:11 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

膠盒用lock & lock係咪都得呀?


伯爵府

積分: 16457


12#
發表於 06-11-27 14:05 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

hellokitty1011 ,

我買左d膠盒啦, 我係吉之島$10店買的 ~
哈哈 你唔算遲, 我剛開始放產假, d奶瓶都未消毒~
我都係用nuk奶瓶同埋nuk消毒瓶煲, 佢可以一次放6個, 所以我都係諗住開4個nuk瘦的大樽, 2個nuk瘦的細樽去消毒(不過我係用白色奶咀) ~

hellokitty1011 寫道:
YML, 你買左膠盒未呀? 幾大先好?

我買左8個nuk瘦的大樽, 2個nuk瘦的細樽 +5個nuk肥的大樽, 我打算用d瘦樽先. 到阿b大少少先換肥樽. 之前買左chuchu的電泵, 又跟左一個chuchu的玻璃細樽, 而家屋企好似好多奶樽甘. 我昨天開左4個nuk瘦的大樽, 2個nuk瘦的細樽去洗周消毒, 放晒落個奶煲度都好似好迫啦, 如果要消毒埋個泵奶器, 就要來多一轉啦.

你買左甚麼奶樽呀? ready晒未呀? 我都算遲啦, 而家先做左第一次.

[quote]
YML 寫道:
hellokitty1011 ,

我d朋友教我用膠盒放奶樽同奶咀係雪櫃, 但係星期六我上完堂, d姑娘話d膠盒放完奶樽同奶咀之後, 放係陰涼地方便可以, 唔洗放係雪櫃 ~~
[/quote]


伯爵府

積分: 16457


13#
發表於 06-11-27 14:07 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

kogo

用lock & lock當然得啦, 我d膠箱係吉之島$10店買jar ~~


男爵府

積分: 5308


14#
發表於 06-11-27 15:42 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

YML, 你個膠盒有幾大size呀? 可否放晒6個奶樽呀?

YML 寫道:
kogo

用lock & lock當然得啦, 我d膠箱係吉之島$10店買jar ~~
分享煮食的樂趣, 是減壓的一種好方法!


洋房

積分: 200


15#
發表於 06-11-27 16:04 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

我每次消毒完都会就咁放返係消毒器入面架.......我冇買個盒入起D奶樽,要用嘅時候便用熱水6下佢,應該唔会有D咩問題嘅.


伯爵府

積分: 16457


16#
發表於 06-11-27 21:36 |只看該作者

Re: 請問蒸完的奶瓶怎樣處理?是否立刻放回膠箱,但仍有水氣喎?

hellokitty1011

我試過啦, 4大兩細 no problem (good fit)

[quote]
hellokitty1011 寫道:
YML, 你個膠盒有幾大size呀? 可否放晒6個奶樽呀?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo