YML 寫道:
hellokitty1011 ,
我d朋友教我用膠盒放奶樽同奶咀係雪櫃, 但係星期六我上完堂, d姑娘話d膠盒放完奶樽同奶咀之後, 放係陰涼地方便可以, 唔洗放係雪櫃 ~~
你唔算遲, 我剛開始放產假, d奶瓶都未消毒~hellokitty1011 寫道:
YML, 你買左膠盒未呀? 幾大先好?
我買左8個nuk瘦的大樽, 2個nuk瘦的細樽 +5個nuk肥的大樽, 我打算用d瘦樽先. 到阿b大少少先換肥樽. 之前買左chuchu的電泵, 又跟左一個chuchu的玻璃細樽, 而家屋企好似好多奶樽甘. 我昨天開左4個nuk瘦的大樽, 2個nuk瘦的細樽去洗周消毒, 放晒落個奶煲度都好似好迫啦, 如果要消毒埋個泵奶器, 就要來多一轉啦.
你買左甚麼奶樽呀? ready晒未呀? 我都算遲啦, 而家先做左第一次.
[quote]
YML 寫道:
hellokitty1011 ,
我d朋友教我用膠盒放奶樽同奶咀係雪櫃, 但係星期六我上完堂, d姑娘話d膠盒放完奶樽同奶咀之後, 放係陰涼地方便可以, 唔洗放係雪櫃 ~~