美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5072


1#
發表於 13-3-10 00:24 |只看該作者
如題


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-3-10 13:19 |只看該作者

回覆:唇毛會唔會越拔越多同粗

無試過,,,自己用線抆仲好,,記得用海棠粉,,,會好痛


洋房

積分: 41


3#
發表於 13-8-5 00:41 |只看該作者
回覆 dodo199906 的帖子

唔會,返而會越來越少


禁止訪問

積分: 708


4#
發表於 13-8-5 11:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6326


5#
發表於 13-8-5 12:29 |只看該作者

回覆:唇毛會唔會越拔越多同粗

我都自己蚊!!有時一個月做線面一次!


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-8-5 13:37 |只看該作者
manman37 發表於 13-8-5 11:53
點用線線面??有無得學架?
我額頭好多BB 毛...好想自己線到
自己線難d,我凈系線唇毛咋~~


別墅

積分: 598


7#
發表於 13-8-5 13:46 |只看該作者
本帖最後由 bbcut 於 13-8-5 13:46 編輯

如果用剃,會吾會愈黎愈多同粗?


用戶要求終止服務

積分: 23099

畀面勳章


8#
發表於 13-8-5 14:13 |只看該作者
拔唔會, 會少
剃會


別墅

積分: 598


9#
發表於 13-8-5 15:55 |只看該作者
我成面都好多毛
如果想線面,可以去邊到線?


複式洋房

積分: 183


10#
發表於 13-8-5 17:29 |只看該作者

回覆:唇毛會唔會越拔越多同粗

我成日都抆,好似抆so咁

點評

funnyukyuk    發表於 13-8-23 17:36


複式洋房

積分: 290


11#
發表於 13-8-6 12:48 |只看該作者
我都keep住每星期蚊一次
蚊ge話D毛生得比較慢

點評

funnyukyuk    發表於 13-8-23 17:37

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo