跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 386


1#
發表於 06-11-25 23:47 |只看該作者

想問下...

想問下你地個乳暈的色素會唔會擴大
唔知 why 突然發現一邊乳暈的黑色素好似擴大了...
唔知你地會唔會有這些情況發生 ?-(
還是我的心理作用 ??


大宅

積分: 1976

畀面勳章


2#
發表於 06-11-25 23:58 |只看該作者

Re: 想問下...

唔駛擔心...由有左bb開始, 我乳暈都一路咁擴大...
大到有d得人驚~~我問過人咁係正常既!
有時仲會特別黑, 有時又會淺色返d咁....
但係個area就真係大左好多好多囉~~


別墅

積分: 579


3#
發表於 06-11-26 00:18 |只看該作者

Re: 想問下...

你唔洗驚, 正常架~
我老公都成日笑我既~


珍珠宮

積分: 38520

牛年勳章


4#
發表於 06-11-26 17:52 |只看該作者

Re: 想問下...

咁生完之後會唔會細返同淡色返o既呢請問?

tazjenny 寫道:
唔駛擔心...由有左bb開始, 我乳暈都一路咁擴大...
大到有d得人驚~~我問過人咁係正常既!
有時仲會特別黑, 有時又會淺色返d咁....
但係個area就真係大左好多好多囉~~

至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


別墅

積分: 577


5#
發表於 06-11-27 04:24 |只看該作者

Re: 想問下...

carol999:
我生完都細唔返,但會淺色d.(有朋友教我生完10日後用濕布大力抺,可以抺走d啡色,我試過真係抺左d啡色野出黎.)


男爵府

積分: 7794


6#
發表於 06-11-27 21:58 |只看該作者

Re: 想問下...

我大肚時,乳暈都大1-2倍, 而且係深啡色, 但生完Amanda (大女)之後, 斷人奶後.. 乳暈就慢慢淡色, 而且縮返去原本size.. 到今胎有咗 小肥bear, 情況一樣, 所以唔係好担心

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo