跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4568


1#
發表於 13-7-25 12:11 |只看該作者
小女今年9月入讀,想了解多些。




男爵府

積分: 6526


2#
發表於 13-7-26 12:01 |只看該作者
HI~囝囝升小五喇~


大宅

積分: 4568


3#
發表於 13-7-26 16:00 |只看該作者

回覆:wendy_jed 的帖子

Hi 妳知唔知低年級中文科用中文定普通話敎?




大宅

積分: 3947


4#
發表於 13-7-27 00:42 |只看該作者

回覆:11111 的帖子

hi! 上年6班小一, 其中二班普教中!



男爵府

積分: 5227


5#
發表於 13-7-27 23:06 |只看該作者
那些學生被編入普教中呢?是否要考試還是抽?


大宅

積分: 3947


6#
發表於 13-7-28 00:54 |只看該作者

回覆:linda112 的帖子

應該八月尾有幾日上體驗課時而練既,上年阿女有講過話叫佢讀字


大宅

積分: 2251


7#
發表於 13-7-28 08:54 |只看該作者

回覆:Angel小茵 的帖子

我女係插班, 冇講有體驗課, 係咪遲啲會有信呢? 另外學校要穿白鞋, 女仔係咪要買二對? 一對for 穿裙另一對for PE? 仲有佢哋英文科冇書, 是否用電腦教?
妳覺得間學校好嗎? 去面試時見啲校工,老師,主任和副校都好nice


大宅

積分: 3947


8#
發表於 13-7-28 23:09 |只看該作者

引用:我女係插班,+冇講有體驗課,+係咪遲啲會有

原帖由 yoheymen 於 13-07-28 發表
我女係插班, 冇講有體驗課, 係咪遲啲會有信呢? 另外學校要穿白鞋, 女仔係咪要買二對? 一對for 穿裙另 ...
有呀,有適應日, http://www.hzit.edu.hk/Image/%E6%96%B0%E5%AD%B8%E5%B9%B4%E9%AB%94%E9%A9%97/%E7%B0%A1%E4%BB%8B%E6%9C%83.jpg

英文用RWI 教,你上網search 下就可以了解多d, 佢地自編教材架,開學你會收到架啦!


大宅

積分: 3947


9#
發表於 13-7-28 23:13 |只看該作者

引用:我女係插班,+冇講有體驗課,+係咪遲啲會有

原帖由 yoheymen 於 13-07-28 發表
我女係插班, 冇講有體驗課, 係咪遲啲會有信呢? 另外學校要穿白鞋, 女仔係咪要買二對? 一對for 穿裙另 ...
男生女生夏天係白色運動鞋!唔係白皮鞋架!個人覺得有二對替換就會好d, 校方
真係好努力改革架,個人愈來愈喜愛,你有時間上學校網址睇下,了解多d丫


子爵府

積分: 11163

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-7-29 02:54 |只看該作者

回覆:有冇惠洲小學家長?

今年有5班小一,唔知係咪都係兩班普教中




子爵府

積分: 11163

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 13-7-29 02:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yoheymen+於+13-07-28+發表我

原帖由 Angel小茵 於 13-07-28 發表
有呀,有適應日, http://www.hzit.edu.hk/Image/%E6%96%B0%E5%AD%B8%E5%B9%B4%E9%AB%94%E9%A9%97/%E7%B0%A ...
話時話,我覺得英文科啲教材幾好。由其岀worksheet 功課,好用心




大宅

積分: 4568


12#
發表於 13-7-29 07:03 |只看該作者

回覆:teresa621 的帖子

係啦, 唔知點樣編普教班。


子爵府

積分: 11163

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 13-7-29 17:21 |只看該作者

引用:係啦,+唔知點樣編普教班。

原帖由 11111 於 13-07-29 發表
係啦, 唔知點樣編普教班。
有分班試的




男爵府

積分: 7462


14#
發表於 13-7-29 21:31 |只看該作者
請問惠洲今年升中派位如何?


大宅

積分: 3947


15#
發表於 13-7-29 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Angel小茵+於+13-07-28+發表

原帖由 teresa621 於 13-07-29 發表
話時話,我覺得英文科啲教材幾好。由其岀worksheet 功課,好用心
係!不過如果可以早d比家長睇下就好!!


大宅

積分: 2169


16#
發表於 13-8-6 13:58 |只看該作者
我都想知今年派中學好不好!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo