夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9834


1#
發表於 06-11-29 14:45 |只看該作者

del

del


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


2#
發表於 06-11-29 14:54 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

我老公做咩踢我奶奶?咪又得佢踢囉!


bobolam 寫道:
如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?


大宅

積分: 3650


3#
發表於 06-11-29 14:55 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

都會o架! 不過又唔會專登比較! 同埋如果佢真係好似冇理我感受時(只顧佢媽媽), 我都會提佢o架!
Our anniversary[br]


伯爵府

積分: 19487


4#
發表於 06-11-29 14:56 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

你咁都有得爭 都幾過癮喎!

bobolam 寫道:
如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?


大宅

積分: 3451


5#
發表於 06-11-29 15:00 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

我都係咁話..
麟媽媽 寫道:
我老公做咩踢我奶奶?咪又得佢踢囉!


[quote]
bobolam 寫道:
如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?
[/quote]


禁止訪問

積分: 8007


6#
發表於 06-11-29 15:00 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 1745


7#
發表於 06-11-29 15:01 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

同意


別墅

積分: 711


8#
發表於 06-11-29 15:17 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

Agree!
lormy 寫道:
無所謂, 唔係愚孝就得啦! :mrgreen:


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 06-11-29 15:18 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

如果我老公真係"踢"我多過我99﹐我會好開心﹗


男爵府

積分: 9834


10#
發表於 06-11-29 15:26 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

正是

lormy 寫道:
無所謂, 唔係愚孝就得啦! :mrgreen:


珍珠宮

積分: 39976

馬年勳章


11#
發表於 06-11-29 15:49 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

其實我都冇所謂,話晒佢都養到個仔咁大!
佢錫奶奶都好呀,起碼將來仔仔都會好似佢一樣咁錫我 ,哩d係好好既身教嚟架!總之佢唔好愚考就得啦! 
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


男爵府

積分: 5657


12#
發表於 06-11-29 15:51 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

我會咁諗,如果個仔錫我多過老婆,我會好開心,因為我辛辛苦苦湊大佢嗎?(做老婆都應該孝順老人家既)始終老婆和奶奶既愛都係唔同,唔應該用黎比較,人比人比死人呀!


子爵府

積分: 11900


13#
發表於 06-11-29 16:19 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

CANDY.W 寫道:
我都係咁話.. [quote]
麟媽媽 寫道:
我老公做咩踢我奶奶?咪又得佢踢囉!


[quote]
bobolam 寫道:
如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?
[/quote][/quote]

哈哈~笑c我,(踼)..係碭..係咪??


禁止訪問

積分: 73927


14#
發表於 06-11-29 16:25 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


15#
發表於 06-11-29 16:30 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

如果我老公問我咁既白痴問題,
我一定答佢先救亞媽,
如果老公因此一命嗚呼,
唉呀!你屎左我都唔願做人囉!
我一定跟埋你去屎喇~~ 前世!

哈!咁講佢都心滿意足喇啩?!


EVA222 寫道:
不如問你老公,兩個跌落海會救邊個

如果答你個心得你一個,只會救你,想深一層,呢個男人是不是冷血自私精.


別墅

積分: 551


16#
發表於 06-11-29 16:36 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

但問題唔係 "愚(孝)", 係 "多過".

即係話, 佢聽阿媽意見多過聽老婆;
佢俾阿媽既錢多過俾老婆;
佢陪阿媽既時間多過陪老婆;
佢對阿媽噓寒問暖既次數多過老婆..................


咁當然有問題啦. 如果我係阿媽, 我個仔對我好過自己老婆, 我會為佢擔心.


男爵府

積分: 9834


17#
發表於 06-11-29 16:59 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

他一向無錢剩, 一有錢即刻買大陸樓俾他媽媽住. 你們會嬲嗎?


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


18#
發表於 06-11-29 17:07 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

咁就要睇吓大陸樓要供幾多錢了,
如果老公一向係有供養父母的,
而係香港佢地比開租既,
如果租金同供大陸樓差不多的話,
咁做都未嘗不可,大陸生活指數低D,
佢地肯番大陸長住的話,都好啫,係咪?


bobolam 寫道:
他一向無錢剩, 一有錢即刻買大陸樓俾他媽媽住. 你們會嬲嗎?


大宅

積分: 2311


19#
發表於 06-11-29 17:08 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

孝順仔通常都係一個好男人 :lol:


大宅

積分: 3665


20#
發表於 06-11-29 17:18 |只看該作者

Re: 如果你老公踢你奶奶多過你,你會妒忌嗎?

話晒都係佢亞媽,只要唔好咩都幫住佢亞媽就ok~~~

樓主,不如你改番個topic啦,唔係"[size=x-large]",係"[size=x-large]"呀!!!
我係出面睇,以為你老公打你奶奶呀~~~~

  

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo