跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8654


1#
發表於 06-10-11 02:23 |只看該作者

有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我預產期11月6號.會係仁安生.有無媽咪跟我一樣係仁安生呀?看邊個醫生?我個醫生係"鐘炎午"
心情有D緊張.因為係第一胎(重要係高齡產婦).好驚生唔出
而且我好鬼怕痛 .又驚生時無床位.>"<.


複式洋房

積分: 328


2#
發表於 06-10-13 11:55 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我都會o係仁安生, 我個醫生係冼世源, 不過我個預產期係11月21日, 如果早, 都可能有機會見面. 你同醫生講左未, 會join package嗎?
阿仔叫Double CHAN,皆因爸爸媽媽都係陳氏一族啊.. ;-),多左個小公主叫Luna CHAN, CHANCHANHOME呢個家好似月亮咁完滿了.


男爵府

積分: 5731


3#
發表於 06-10-13 14:33 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我仲未諗好去仁安定法國, 我都想問下join package底d定唔join package 底d? 我預產期係27/11. 我睇開梁國齡醫生, 但佢唔接生, 會refer 我比吳祟傑醫生接生.


大宅

積分: 1154


4#
發表於 06-10-13 20:36 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我都係係仁安生,吳醫生會幫我接生。
你地個b轉頭嗎?我個b轉完又轉返出嚟,可能要開刀。


男爵府

積分: 8654


5#
發表於 06-10-14 00:05 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我個B已經轉左頭.^^
原來係吳醫生幫你接生呀.係拒幫我照大鏡ga.拒個人都幾nice
而冼醫生.我就搵過拒幫我抽羊水.拒好鬼cool ga =.="


別墅

積分: 503


6#
發表於 06-10-15 00:38 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

Hi!我都係在仁安生..我預產期11月9日.但余醫生話BB會早一星期出世! .. 我開始放產假啦!! ..
希望到時有機會見到大家啦!


複式洋房

積分: 209


7#
發表於 06-10-17 14:32 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我預產期係11月19日..都係係仁安生...
我係搵霍詠儀幫我生....而家好緊張...




複式洋房

積分: 328


8#
發表於 06-10-19 11:15 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

真係好la. 原來大家都會去仁安, 我已經同冼醫生講左, 佢話到時入院就得, 唔駛再攞醫生信. 我第一次見冼醫生都覺得佢好cool, 不過跟左佢咁耐, 其實我覺得佢個人好nice, 搵佢接生覺得安全好多.
呀, 你們會join package 嗎?
阿仔叫Double CHAN,皆因爸爸媽媽都係陳氏一族啊.. ;-),多左個小公主叫Luna CHAN, CHANCHANHOME呢個家好似月亮咁完滿了.


複式洋房

積分: 209


9#
發表於 06-10-19 12:04 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

HAPPYBANANA:

你諗住順產定開刀?
我會JOIN PACKAGE呀...你呢?


大宅

積分: 1154


10#
發表於 06-10-19 14:10 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我諗join package會抵d。


複式洋房

積分: 328


11#
發表於 06-10-24 23:40 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我諗住順產,不過如果醫生話BB太大,佢或者會suggest我開刀. 其實本來我都好堅持自己生, 不過宜家都幾想開刀, 因為個肚好重...hehe
阿仔叫Double CHAN,皆因爸爸媽媽都係陳氏一族啊.. ;-),多左個小公主叫Luna CHAN, CHANCHANHOME呢個家好似月亮咁完滿了.


複式洋房

積分: 209


12#
發表於 06-10-26 16:41 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

happybanana:

icic...你預產期係幾時??唔知會唔會撞到你呢?


複式洋房

積分: 328


13#
發表於 06-10-26 17:58 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

momochu:
我諗都好有機會見到你喎, 我預產期係11月21日呀
阿仔叫Double CHAN,皆因爸爸媽媽都係陳氏一族啊.. ;-),多左個小公主叫Luna CHAN, CHANCHANHOME呢個家好似月亮咁完滿了.


別墅

積分: 503


14#
發表於 06-10-26 18:22 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

Name 預產期
---------------------------------------------------
阿P --------------- 6/11
cirelee ------------ 9/11
momochu06 ---- 19/11
happybanana ---- 21/11
MYLIM ----------- 27/11

阿P, 我諗都好有機會見到你喎


別墅

積分: 503


15#
發表於 06-10-26 18:41 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

原來阿P係今日開刀生bb...... 祝母子平安..
cirelee 寫道:
Name 預產期
---------------------------------------------------
阿P --------------- 6/11
cirelee ------------ 9/11
momochu06 ---- 19/11
happybanana ---- 21/11
MYLIM ----------- 27/11

阿P, 我諗都好有機會見到你喎


複式洋房

積分: 209


16#
發表於 06-10-30 17:40 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

HAPPYBANANA:
咁唔知會唔會咁Q同一間房呢?


民房

積分: 32


17#
發表於 06-10-30 23:04 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

Hello!
我都係在仁安生, 本來睇開"梁國齡"醫生, 因為我亞嫂兩個B都是他開刀的, 但他現在不接順產所以轉了給"鐘炎午"醫生,不過無所謂啦,因為我們第一次去驗清楚是否有了BB都是他check的(當時在馬鞍山),而且他都好有心機.

我預產期11月14號


別墅

積分: 503


18#
發表於 06-10-31 10:46 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

Name ------------ 預產期
---------------------------------------------------
阿P --------------- 6/11
cirelee ------------ 9/11
gloriagary -------- 14/11
momochu06 ---- 19/11
happybanana ---- 21/11
MYLIM ----------- 27/11


大宅

積分: 2776

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 06-10-31 11:29 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

gloriagary

*** 11月25日 ---- 仁安

我上胎是梁醫生接, 所以今胎佢都做, 但佢好忙, 都驚到時佢接唔到阿b, 要由其他醫生接.

佢下星期唔在香港, 產檢轉介比鐘炎午醫生, 鐘醫生OK???
[url=http://tickers.families.com][/url


民房

積分: 32


20#
發表於 06-11-1 04:43 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

Hi Ester,

鐘醫生OK呀, 因為我都睇過佢幾次啦.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo