夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 06-11-29 14:11 |只看該作者

覺得做人好矛盾

我唔鍾意99,希望佢快d咩和如果咩咗我都唔會喊,最近99身體發現有d問題,暫時可以話是普通和嚴重之間,當知道暫時無咩事,個心會有少少失望和要再同佢一齊住,但昨晚想,都唔係好想佢咩和想到有d眼濕濕,其實自己都好矛盾,都唔知想點?? ?-(


大宅

積分: 1420


2#
發表於 06-11-29 14:28 |只看該作者

Re: 覺得做人好矛盾

venus.c

其實你個心唔係想佢咩,只係唔想同佢住唔想見到佢o者,唔矛盾..


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 06-11-29 14:40 |只看該作者

Re: 覺得做人好矛盾

就算憎佢都唔使想佢快d"咩"嘛? 唔好話佢係生你老公果個, 生一個bb到養大佢冇功勞都有苦勞丫.將心比心, 比著你第時個新抱咁樣對你, 想信你個心都唔好受


複式洋房

積分: 268


4#
發表於 06-11-29 15:05 |只看該作者

Re: 覺得做人好矛盾

小黑咪 寫道:
就算憎佢都唔使想佢快d"咩"嘛? 唔好話佢係生你老公果個, 生一個bb到養大佢冇功勞都有苦勞丫.將心比心, 比著你第時個新抱咁樣對你, 想信你個心都唔好受

agree!


子爵府

積分: 10596


5#
發表於 06-11-29 17:13 |只看該作者

Re: 覺得做人好矛盾

你似乎係想佢求生不得,求死不能....


公爵府

積分: 28065


6#
發表於 06-11-29 17:16 |只看該作者

Re: 覺得做人好矛盾

我自己個人認為...就算幾憎個99都好...我都唔會希望佢有事lor


大宅

積分: 2846


7#
發表於 06-11-29 18:34 |只看該作者

Re: 覺得做人好矛盾

同意~~~~
Ivy124 寫道:
我自己個人認為...就算幾憎個99都好...我都唔會希望佢有事lor


大宅

積分: 3546


8#
發表於 06-11-29 18:56 |只看該作者

Re: 覺得做人好矛盾

同意
Ivy124 寫道:
我自己個人認為...就算幾憎個99都好...我都唔會希望佢有事lor


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


9#
發表於 06-11-29 18:59 |只看該作者

Re: 覺得做人好矛盾

人生本來就充滿矛盾,你的想法好正常,因為果時你99還未有事,只是一時的想法,到真係要發生時,就會是現實的問題,當然一個有血性的人,有一個識得的人病了,都會不安啦。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo