自由報料

跳至

首頁

尾頁
   11


男爵府

積分: 6325


1#
發表於 13-8-8 07:45 |只看該作者
請問邊度有Thomas Birthday cake 賣?最緊要好味~ 如果係3D就更好啦~ (唔係3D都ok) (其實3D蛋糕會否好多色素?小朋友食唔係咁好㗎?例如Thomas ,一定會好多藍色⋯⋯請賜教。謝謝!




公爵府

積分: 26003

醒目開學勳章


2#
發表於 13-8-8 08:59 |只看該作者

回覆:Thomas生日蛋糕

金萍果

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3824718&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


3#
發表於 13-8-8 09:28 |只看該作者

回覆:Thomas生日蛋糕

美心都有。訂過都ok


子爵府

積分: 14194


4#
發表於 13-8-8 14:14 |只看該作者

回覆:babypig2009915 的帖子

yes,
我仔兩次生日都係美心訂thomas,起碼安心小小,仲有出面整得個樣好怪好假



男爵府

積分: 9929


5#
發表於 13-8-8 21:27 |只看該作者

回覆:Thomas生日蛋糕

Hitomi cake fb search


伯爵府

積分: 18717


6#
發表於 13-8-8 21:56 |只看該作者
Facebook search : CM baking

已幫襯過2次


大宅

積分: 3434


7#
發表於 13-8-8 22:09 |只看該作者

引用:金萍果

原帖由 bbcool 於 13-08-08 發表
金萍果
Good


大宅

積分: 4226


8#
發表於 13-8-8 22:32 |只看該作者

回覆:Thomas生日蛋糕

美心ok架,我個仔超like
1375972487716.jpg


大宅

積分: 2477

環保接龍勳章 大廚勳章


9#
發表於 13-8-8 23:29 |只看該作者

引用:請問邊度有Thomas+Birthday+cake+賣?最緊

原帖由 tam_bb 於 13-08-08 發表
請問邊度有Thomas Birthday cake 賣?最緊要好味~ 如果係3D就更好啦~ (唔係3D都ok) (其實3D蛋糕 ...
最近係粉嶺樂怡訂了這個,其實同普通蛋糕一樣,只係多咗朱古力紅綠燈同路軌,thomas 車車要另外買真玩具放上去,但囝囝一樣咁開心,有得食又有得玩
1375975245741.jpg


禁止訪問

積分: 2238


10#
發表於 13-8-9 00:00 |只看該作者

引用:Facebook+search+:+CM+baking+已幫襯過2次

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 89


11#
發表於 13-8-9 00:04 |只看該作者

回覆:Thomas生日蛋糕

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18717


12#
發表於 13-8-9 00:31 |只看該作者
Toddybaby 發表於 13-8-9 00:00
糖皮款好味嗎?
果D得個樣好睇唔好食架!
牛油蛋糕黎!我試過2D cake 加糖膠公仔,個公仔好難食。

所以我建議整Cream Cake好D


複式洋房

積分: 375


13#
發表於 13-8-9 00:32 |只看該作者

回覆:Thomas生日蛋糕


1375979702381.jpg


伯爵府

積分: 16664


14#
發表於 13-8-9 01:05 |只看該作者

回覆:carrie1408 的帖子

邊到有得訂呀?


複式洋房

積分: 375


15#
發表於 13-8-9 03:11 |只看該作者

回覆:HKL.3 的帖子

Blessing cake,係張圖有個facebook link架,再搵唔到你通知我呀


男爵府

積分: 9092


16#
發表於 13-8-9 10:00 |只看該作者

回覆:bbcool 的帖子

How much ar


子爵府

積分: 13989

熱血勳章


17#
發表於 13-8-9 10:04 |只看該作者
carrie1408 發表於 13-8-9 00:32

我都想知邊度訂呀?


複式洋房

積分: 375


18#
發表於 13-8-9 14:13 |只看該作者

回覆:QABABY 的帖子

1磅好似180蚊,我呢個5磅架




複式洋房

積分: 375


19#
發表於 13-8-9 14:15 |只看該作者

回覆:五阿姨 的帖子

www.facebook.com/blessing.cake.blessing




複式洋房

積分: 451


20#
發表於 13-8-9 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tam_bb+於+13-08-08+發表請問

原帖由 carolwang 於 13-08-08 發表
最近係粉嶺樂怡訂了這個,其實同普通蛋糕一樣,只係多咗朱古力紅綠燈同路軌,thomas 車車要另外買真玩具放 ...
想問你呢款thomas幾錢同埋預早幾多日訂?…唔該你


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo