跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 420


1#
發表於 13-5-7 15:31 |只看該作者
各位要準備註冊喇!


複式洋房

積分: 212


2#
發表於 13-5-8 15:27 |只看該作者
回覆 swimbee 的帖子

Hi, 你好, 我女9 月讀k1呀, 你個仔定女呀, 知唔知呢間學校好唔好呀?


別墅

積分: 986


3#
發表於 13-5-8 23:43 |只看該作者

回覆:Venice0121 的帖子

D老師成日轉人,雜費出名貴,超多過境學生,當年貪近&學校環境乾淨至揀呢間,點知讀落見BK好多人話差




男爵府

積分: 6767


4#
發表於 13-8-14 20:15 |只看該作者

引用:D老師成日轉人,雜費出名貴,超多過境學生

原帖由 117yy 於 13-05-08 發表
D老師成日轉人,雜費出名貴,超多過境學生,當年貪近&學校環境乾淨至揀呢間,點知讀落見BK好多人話差:think ...
我女升K3了,我女K1時只有2-3個B6學生,但K2時有成20-30個。我指全校坐校車





複式洋房

積分: 376


5#
發表於 13-8-14 23:12 |只看該作者

回覆:今年入讀五常法k1家長揮手區

我仔都係K1,明天唔打風就返學!


複式洋房

積分: 274


6#
發表於 13-8-15 10:56 |只看該作者
我仔今年已升五年級了,當年他讀五常法時感覺是一間不錯的幼稚園.老師和校長都很有愛心,亦教導得小朋友有禮貌和秩序,所以我仔有時都會返學校探吓老師!


大宅

積分: 1525


7#
發表於 13-8-21 12:23 |只看該作者

回覆:今年入讀五常法k1家長揮手區

咁N班ok ma?


大宅

積分: 1846


8#
發表於 13-8-21 15:33 |只看該作者

回覆:今年入讀五常法k1家長揮手區

Hi 一個K3同一個N班


大宅

積分: 1525


9#
發表於 13-8-21 16:00 |只看該作者

引用:Hi+一個K3同一個N班

原帖由 jacky512 於 13-08-21 發表
Hi 一個K3同一個N班
港人?学校ok ma?
幾多班N?


大宅

積分: 1846


10#
發表於 13-8-21 16:33 |只看該作者
港人!? 既意思係.........
N就有3班 你未入讀?


大宅

積分: 1525


11#
發表於 13-8-21 17:19 |只看該作者

引用:港人!?+既意思係.........N就有3班+你未入

原帖由 jacky512 於 13-08-21 發表
港人!? 既意思係.........
N就有3班 你未入讀?
我諗緊報唔報名?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo