夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 509


1#
發表於 13-8-14 16:11 |只看該作者
他和班朋友上去做兄弟,但上了五日四夜了,有需要咁多日嗎,註:他對我很好很錫我的,只是自己也忍不住會多疑




大宅

積分: 4953


2#
發表於 13-8-14 16:14 |只看該作者

回覆:男友朋友北上結婚

擺明玩啦,擺酒擺幾日咩


大宅

積分: 1882


3#
發表於 13-8-14 16:15 |只看該作者

回覆:男友朋友北上結婚

開心c佢


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-8-14 16:26 |只看該作者

回覆:男友朋友北上結婚

邊有擺咁多人呀,有冇問佢係邊擺?佢有冇定時打俾你?



瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-8-14 16:26 |只看該作者

引用:邊有擺咁多人呀,有冇問佢係邊擺?佢有冇定

原帖由 fanny3315 於 13-08-14 發表
邊有擺咁多人呀,有冇問佢係邊擺?佢有冇定時打俾你?
咁多日先岩


別墅

積分: 509


6#
發表於 13-8-14 16:27 |只看該作者

回覆:男友朋友北上結婚

真係咁呀,我就係唔想唔信佢,可以點呀




別墅

積分: 949


7#
發表於 13-8-14 16:28 |只看該作者
好遠???


別墅

積分: 509


8#
發表於 13-8-14 16:28 |只看該作者

引用:邊有擺咁多人呀,有冇問佢係邊擺?佢有冇定

原帖由 fanny3315 於 13-08-14 發表
邊有擺咁多人呀,有冇問佢係邊擺?佢有冇定時打俾你?
一齊兩年,我從來唔會過問你嘅野,因為佢一路都令我好安心的




別墅

積分: 509


9#
發表於 13-8-14 16:30 |只看該作者

回覆:男友朋友北上結婚

佢今晚先會返黎香港,我應該問佢詳情嗎




別墅

積分: 509


10#
發表於 13-8-14 16:32 |只看該作者

引用:好遠???

原帖由 hongkongiron 於 13-08-14 發表
好遠???
真係無問過呀,只係知返大陸



點評

lina9316  一問3不知,點做gf  發表於 13-8-15 09:23


男爵府

積分: 9086


11#
發表於 13-8-14 16:34 |只看該作者

回覆:男友朋友北上結婚

五日四夜咁長。會唔會同人去左旅行?


別墅

積分: 509


12#
發表於 13-8-14 16:38 |只看該作者

引用:五日四夜咁長。會唔會同人去左旅行?

原帖由 fungcandy 於 13-08-14 發表
五日四夜咁長。會唔會同人去左旅行?
佢護照申請中,所以一定係返大陸嘅,第三者我無擔心過




別墅

積分: 949


13#
發表於 13-8-14 16:56 |只看該作者
YY20062009 發表於 13-8-14 16:32
真係無問過呀,只係知返大陸
事前冇問去邊同幾耐? 佢去左又冇報平安留聯絡? 你地關係麻麻.....


公爵府

積分: 28042


14#
發表於 13-8-14 16:56 |只看該作者

回覆:男友朋友北上結婚

去得遠嘅五日四夜都已經好夠,如果只係深圳,黃岡,廣州呢啲二日一夜已經得,五日四夜嘅話玩到佢傻


別墅

積分: 509


15#
發表於 13-8-14 17:08 |只看該作者

引用:Quote:YY20062009+發表於+13-8-14+16:32+真

原帖由 hongkongiron 於 13-08-14 發表
事前冇問去邊同幾耐? 佢去左又冇報平安留聯絡? 你地關係麻麻.....
一早講左話今日返,我又無問佢去邊,遠唔遠喎,我地關係真係好好架,所以我好放心佢呀,但係自己諗諗下又好似好唔對路,好矛盾囉




別墅

積分: 509


16#
發表於 13-8-14 17:09 |只看該作者

引用:去得遠嘅五日四夜都已經好夠,如果只係深圳

原帖由 Dragonmama2012 於 13-08-14 發表
去得遠嘅五日四夜都已經好夠,如果只係深圳,黃岡,廣州呢啲二日一夜已經得,五日四夜嘅話玩到佢傻

...
經羅湖上深圳,我諗都應該唔係好遠囉



點評

lina9316  講笑姐  發表於 13-8-15 09:28
lina9316  會唔會佢自己結婚?  發表於 13-8-15 09:25


侯爵府

積分: 20025


17#
發表於 13-8-14 17:28 |只看該作者
5日4夜?老老實實,大陸結婚只係一個早上加下午.比佢上2日都多了...5日4夜分別去玩啦.....


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 13-8-14 17:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 13-8-14 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1882


20#
發表於 13-8-14 17:41 |只看該作者

引用:佢今晚先會返黎香港,我應該問佢詳情嗎 +

原帖由 YY20062009 於 13-08-14 發表
佢今晚先會返黎香港,我應該問佢詳情嗎
唔洗問,剩係叫佢交功課,睇下佢出到幾多就知。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo