跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1722


1#
發表於 12-9-5 16:31 |只看該作者
請問如果讀下午班K1,咁幾點起床和瞓覺, 仲比唔比佢瞓晏覺, 上午有乜活動可比佢做, 請各位多多指教


男爵府

積分: 9739


2#
發表於 13-1-25 00:15 |只看該作者

回覆:下午班K1

我個女都是下午,通常我們都是自然醒,都訓到十點,訓醒飲半支奶,跟住她就睇電視或者玩下玩具,畫下畫,十二點食午餐,食完就送反學,放學五訓架啦!反家食小小野做功課沖涼都五點幾了


子爵府

積分: 12750


3#
發表於 13-3-12 00:07 |只看該作者

回覆:下午班K1

我覺得反下晏小朋友好辛苦


禁止訪問

積分: 57


4#
發表於 13-4-10 16:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 374


5#
發表於 13-6-17 08:45 |只看該作者
我個女都係返下午班
D時間無咁好用但可以訓晏D


大宅

積分: 1813


6#
發表於 13-6-17 16:26 |只看該作者
對於早起床的小朋友來講, 返下年班是個惡夢


大宅

積分: 1813


7#
發表於 13-6-17 16:27 |只看該作者
本帖最後由 cow1303 於 13-6-17 16:28 編輯

我上年湊仔湊到嘔血....N1返下午mouth:


洋房

積分: 37


8#
發表於 13-6-28 15:14 |只看該作者
早上學嘢都得喎。


子爵府

積分: 12750


9#
發表於 13-6-29 15:18 |只看該作者

回覆:下午班K1

咁訓教時間點安排???請指教


大宅

積分: 3332


10#
發表於 13-7-15 14:53 |只看該作者
我都想知....
因為我仔一上年返上午班, 今年轉校讀下午班, 都担心佢會好辛苦........


複式洋房

積分: 176


11#
發表於 13-7-29 11:47 |只看該作者
我個仔啱啱讀完 K1, 返下午; 12點半左右上校車返學; 星期一至五有3天的早上可在家附近上課外班, 如英文, 游泳, 和 中文; 他的時間都可以很充實...但所有課外班都要在11點結束, 他才有充足時間回家吃午飯, 再上校巴...放學後回到家己差不多5點45分..

回家後洗澡, 6點半前吃晚飯; 我們回到家, 會跟他一起做功課 (畫線, 塗顏色, 貼貼紙之類), 跟手同佢玩吓, 傾吓計, 8點上床, 睡前講故事, 他9點前幾乎都已瞓著覺! 早上都是7點前就起床; 周而復始....哈哈哈!


子爵府

積分: 12750


12#
發表於 13-8-19 16:41 |只看該作者

引用:我個仔啱啱讀完+K1,+返下午;+12點半左右上

原帖由 beckylai 於 13-07-29 發表
我個仔啱啱讀完 K1, 返下午; 12點半左右上校車返學; 星期一至五有3天的早上可在家附近上課外班, 如英文, 游 ...
唔訓晏教咪好辛苦 一早學野 等到12個鍾後先訓
我個仔一定好累


複式洋房

積分: 176


13#
發表於 13-8-20 10:43 |只看該作者
回覆 波蘿包1 的帖子

小朋友適應力很強的, 我兒子都是趁坐校車時瞓吓就全日精神晒!
加油吧! 各位媽媽, 爸爸.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo