夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 327


1#
發表於 13-8-14 05:52 |只看該作者
老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?

點評

wongjoetabo    發表於 13-8-14 12:14


伯爵府

積分: 15502


2#
發表於 13-8-14 06:24 |只看該作者
elm1217 發表於 13-8-14 05:52
老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?
比,唔一定係愛。
但唔比,就係一定唔愛.........掛!

點評

tedghost  gd ans  發表於 13-8-16 20:57
stepchk    發表於 13-8-16 14:12
anna59    發表於 13-8-14 18:13


男爵府

積分: 6996

BK Milk勳章


3#
發表於 13-8-14 06:40 |只看該作者
睇下o的expenses 點分啦,又要睇下兩公婆嘅收入.
老公俾晒全部嘢,又買埋餸,咁咪唔駛俾囉.
如果老婆搵錢多n倍,老公負責家務嘅,可能掉番轉俾添.

錢唔等於愛,不過,有就最好囉.
又放假!!!


侯爵府

積分: 20164


4#
發表於 13-8-14 07:32 |只看該作者
可能系怕多過愛

點評

oncidium-y    發表於 13-8-15 11:54


子爵府

積分: 11863


5#
發表於 13-8-14 08:29 |只看該作者

回覆:家用問題

這是責任的問題,唔愛也是有責任的,愛而唔比有問題


翡翠宮

積分: 79226


6#
發表於 13-8-14 09:18 |只看該作者
比哂成份糧?吾洗下話
agree 擺幾多$ 入joint acc
其他各歸各
佢有自己洗費同興趣一定要有自己既$

點評

stepchk    發表於 13-8-16 14:13
annie-tsang    發表於 13-8-14 16:34
wongjoetabo    發表於 13-8-14 12:14


大宅

積分: 4195


7#
發表於 13-8-14 09:22 |只看該作者

回覆:家用問題

點解唔可以財政獨立

點評

JoJoWong1234    發表於 13-8-16 13:40


男爵府

積分: 6167


8#
發表於 13-8-14 09:47 |只看該作者

回覆:家用問題

點解要俾晒先代表愛?
俾晒份糧你,但出面有另一個女人,
咁又叫愛定唔愛你?



點評

anna59    發表於 13-8-14 18:14


別墅

積分: 703


9#
發表於 13-8-14 10:57 |只看該作者

引用:睇下o的expenses+點分啦,又要睇下兩公婆嘅

原帖由 little_chamo 於 13-08-14 發表
睇下o的expenses 點分啦,又要睇下兩公婆嘅收入.
老公俾晒全部嘢,又買埋餸,咁咪唔駛俾囉.
如果老婆搵錢多n ...
絕對認同呀
如果老公咩都唔攪
老婆負責日常開支 交晒所有費用
咁老公真係要比多 d
如果一人一半 大家又差唔多人工
咁唔比都 okay ra


男爵府

積分: 9489


10#
發表於 13-8-14 11:00 |只看該作者

回覆:家用問題

我同老公都財政獨立架喎。同點解一定要男人比錢個女人,吾可以調反轉架咩。




子爵府

積分: 10729


11#
發表於 13-8-14 11:05 |只看該作者

引用:老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?

原帖由 elm1217 於 13-08-14 發表
老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?
你係FTM?


瑪瑙宮

積分: 139661


12#
發表於 13-8-14 11:33 |只看該作者
有 d 老公會, 點分配家用應兩個有商有量. 就算話比晒個太太, 我諗都需要衡量個太太係咪識理財.

點評

MariaTsui  AGREE  發表於 13-8-14 18:43


公爵府

積分: 25538


13#
發表於 13-8-14 11:47 |只看該作者

回覆:家用問題

我認為係大家要商討屋企的財政安排,大家同意一個方法,這才是大家愛大家的表現!
每個家情唔一樣




伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-8-14 11:52 |只看該作者
我老公都系比哂我...
我老公仲要交埋電話費 電費....

好明顯一個男人吾肯將D錢比哂老婆 姐系大家有保留
如果老公認為佢D錢系你D錢 咁比哂你有咩所謂?

點評

ewatsang  我都公唔肯囉, 連叫佢開聯名戶口都唔肯  發表於 13-8-16 17:27


大宅

積分: 4566


15#
發表於 13-8-14 13:24 |只看該作者
咁又唔一定既,如果老公理財係好過老婆,或者老婆係大晒既,咁就唔同。


公爵府

積分: 25538


16#
發表於 13-8-14 14:31 |只看該作者

回覆:家用問題

老公有d私己錢可以買自己鍾意既野,又可以買野比我,我唔知價唔肉痛都幾好!最重要係咪大家都唔大使!




複式洋房

積分: 327


17#
發表於 13-8-14 14:36 |只看該作者
回覆 chu_peipei 的帖子

什麼是FTM?

點評

ewatsang  full time ma ma  發表於 13-8-16 17:28
anna59  full time mon  發表於 13-8-14 18:14


複式洋房

積分: 327


18#
發表於 13-8-14 14:42 |只看該作者
老婆見到身邊親友嘅老公都係咁做,所以佢覺得自己老公都應該咁做;但老公覺得自己俾哂日常開支,再俾家用,就唔駛咁做;大家又認為點?


大宅

積分: 3721


19#
發表於 13-8-14 15:02 |只看該作者

引用:回覆+chu_peipei+的帖子什麼是FTM?

原帖由 elm1217 於 13-08-14 發表
回覆 chu_peipei 的帖子

什麼是FTM?
FTM= full time mom




大宅

積分: 1536


20#
發表於 13-8-14 15:10 |只看該作者

回覆:家用問題

我係ftm …都係拎老公人工十分一到……夠用未得囉…一個男人無個錢係身無咩自信心既……

點評

ewatsang  你老公搵好多 ??  發表於 13-8-16 17:29

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo