跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


1#
發表於 12-12-10 18:56 |只看該作者
我個仔成績差到不得了,一年級已經差,升了二年級仲差全班考尾五,已經有私人補習啦,我都唔知點算




子爵府

積分: 12911


2#
發表於 12-12-11 00:36 |只看該作者

引用:我個仔成績差到不得了,一年級已經差,升了二

原帖由 Sherryyim 於 12-12-10 發表
我個仔成績差到不得了,一年級已經差,升了二年級仲差全班考尾五,已經有私人補習啦,我都唔知點算



...
慢慢黎




男爵府

積分: 5393


3#
發表於 12-12-11 20:29 |只看該作者

回覆:Sherryyim 的帖子

我仔成績都唔好,我惟有迫他平日做多些補充練習,都要時間慢慢提升


大宅

積分: 3495


4#
發表於 12-12-18 11:49 |只看該作者
Sherryyim 發表於 12-12-10 18:56
我個仔成績差到不得了,一年級已經差,升了二年級仲差全班考尾五,已經有私人補習啦,我都唔知點算


真係要做多啲練習先得,同埋邊樣差就做多啲,俾多啲時間陪佢會好啲
...


VANNA & BEVERLY i love u
My homepage is


http://www.baby-kingdom.com/?154716


別墅

積分: 774


5#
發表於 12-12-19 14:32 |只看該作者

回覆:Sherryyim 的帖子

慢慢黎,有冇補習?




別墅

積分: 774


6#
發表於 12-12-19 14:32 |只看該作者

回覆:Sherryyim 的帖子

慢慢黎,有冇補習?




大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


7#
發表於 12-12-19 18:22 |只看該作者

引用:慢慢黎,有冇補習? +

原帖由 i_am_winnie 於 12-12-19 發表
慢慢黎,有冇補習?
已補緊啦,唔補考第尾添




男爵府

積分: 5393


8#
發表於 12-12-20 19:08 |只看該作者

回覆:Sherryyim 的帖子

我仔中英作文都唔掂(尤其係中文),可以點搞呢? 放完假返去就考試,好擔心



複式洋房

積分: 264


9#
發表於 12-12-21 17:37 |只看該作者

回覆:rosewong 的帖子

我個仔中國語文同普通話都勁差,昨日同前日派咗考試卷及要簽名,我見到d分數,個鼻即刻酸晒,眼淚都差唔多流出來,但亞仔話佢有盡力喎., 噉究竟係咪我有問題? 我都好sad.
其實唔開心也不只你一個,各位媽媽同小朋友継續努,如果我哋都洩氣就冇人幫到佢地,加油!




水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


10#
發表於 12-12-29 23:08 |只看該作者
成績方面差都唔係問題, 問題係佢成日慢吞吞, 乜都懶懶行先死~


複式洋房

積分: 352


11#
發表於 13-1-8 17:04 |只看該作者
阿仔過幾日就考試. 以前每次考試都會捉住佢温書. 前幾日突然覺得佢應該要獨立啲, 唔可以一路都靠我捉住佢温. 所以星期六同尋日都特登唔理佢, 睇吓佢會唔會主動温, 點知佢真係懶懶閒冇去温. 我好唔開心. 我唔想到中學都仲要捉住佢温書. 但如果繼續由得佢, 真係好快要見家長. 有冇過來人可以教吓我點做? 究竟唔好埋佢定要繼續捉住佢温書呢?


大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


12#
發表於 13-1-9 09:06 |只看該作者

回覆:成績

又係考試季節,我已提早溫,明天考試啦,我已試得出個仔溫極都唔識,都唔知佢想點,鬧又鬧過,打又打過,我都唔知點,眼見人地d仔女衰極都有個譜


男爵府

積分: 5393


13#
發表於 13-1-9 22:57 |只看該作者

回覆:w-w 的帖子

身邊的過來人家長,絕大部份表示孩子在小學階段需要家長跟進,直至上中學階段就到補習社,當然情況因人而異,但我都有心理準備還要煎熬多幾年哩!



男爵府

積分: 5393


14#
發表於 13-1-9 23:01 |只看該作者

回覆:Sherryyim 的帖子

我仔也是明天開始考試,近期因為換了工人姐姐,搞到我女“痴”實我,以致不能全情投入幫亞仔溫習,現在很擔心亦有點內疚!!
mouth:


大宅

積分: 1016


15#
發表於 13-1-12 21:11 |只看該作者

回覆:rosewong 的帖子

比老師罰企,罰寫,罰沒有小息,和同學推推撞撞,每日回家後文具爛掉,成績勁差,同我講唔想返學。唔做功課,唔帶書,工作紙一舊舊……每天發生中..........狂打……打…很難教


大宅

積分: 1016


16#
發表於 13-1-12 21:16 |只看該作者

回覆:elingcheung 的帖子

打到手倦,話到喉嚨痛……呀!個仔還要向我說:打又打過,話又話過,逗又逗過,我都係咁衰。激死


珊瑚宮

積分: 100556

2024年龍年勳章 牛年勳章


17#
發表於 13-1-14 11:17 |只看該作者
elingcheung 發表於 13-1-12 21:16
打到手倦,話到喉嚨痛……呀!個仔還要向我說:打又打過,話又話過,逗又逗過,我都係咁衰。激死

...

唔好打啦... 男仔係會難教D... 比多D鼓勵佢... 心平氣和先可以解決事情.. 加油, 努力呀


珊瑚宮

積分: 100556

2024年龍年勳章 牛年勳章


18#
發表於 13-1-14 11:18 |只看該作者
rosewong 發表於 13-1-9 23:01
我仔也是明天開始考試,近期因為換了工人姐姐,搞到我女“痴”實我,以致不能全情投入幫亞仔溫習,現在很擔 ...

新工人如何? 我個新工人上年九月到.. OK, 英文同中文都好... 易溝通, 又識同仔玩... 希望佢會做得長...


男爵府

積分: 5393


19#
發表於 13-1-14 15:23 |只看該作者

回覆:lojo11 的帖子

都算ok啦,近期漸入佳境,希望會愈來愈好啦

點評

lojo11    發表於 13-1-15 08:53


珊瑚宮

積分: 100556

2024年龍年勳章 牛年勳章


20#
發表於 13-1-17 08:28 |只看該作者
今日仔開始考試... 比佢同老公笑我長氣... 實在忍唔住提佢呢樣個樣...
希望佢咪太大意啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo