跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 1111


1#
發表於 13-8-12 15:12 |只看該作者
作個小統計, 62網的小朋友是否7成都派唔到首3志願?


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-8-13 22:43 |只看該作者
個人認為,只要唔好過份積極,派頭三志願唔係問題.

例如~ 第一:浸小, 第二:荃官, 第三:石鐘山

估計結果, 好彩就派浸小,唔好彩就唔知派左去邊


大宅

積分: 4510


3#
發表於 13-8-14 13:15 |只看該作者

引用:個人認為,只要唔好過份積極,派頭三志願唔係

原帖由 wingyee_ma 於 13-08-13 發表
個人認為,只要唔好過份積極,派頭三志願唔係問題.

例如~ 第一:浸小, 第二:荃官, 第三:石鐘山
只有完全唔理解派位制度的又或者完全唔做功課的家長才會如此選校。
回應返楼主,由於62網學校平均,各有擁躉,相信獲派首志願的都起碼有40%-50%.


大宅

積分: 4510


4#
發表於 13-8-14 13:15 |只看該作者

引用:個人認為,只要唔好過份積極,派頭三志願唔係

原帖由 wingyee_ma 於 13-08-13 發表
個人認為,只要唔好過份積極,派頭三志願唔係問題.

例如~ 第一:浸小, 第二:荃官, 第三:石鐘山
只有完全唔理解派位制度的又或者完全唔做功課的家長才會如此選校。
回應返楼主,由於62網學校平均,各有擁躉,相信獲派首志願的都起碼有40%-50%.



大宅

積分: 1111


5#
發表於 13-8-15 14:33 |只看該作者
多謝兩位回覆!
40-50%...... 咁都幾差喎! 點解我會出POST呢, 因為響網上睇到有其他區唔夠學位, 需要借62網學位補給, 我想知這是否真事? 而且對派位有否影響囉!

點評

chunsamyuen  係本物62網唔夠位,要借葵青+青衣+石梨的小學位才足夠派位.  發表於 13-8-15 17:44


伯爵府

積分: 19668


6#
發表於 13-8-15 18:21 |只看該作者

回覆:請問今年派位的媽媽, 小朋友派第幾志願

其實係荃灣唔夠位,要向64、65、66網借216個位。

點評

chunsamyuen  Yes, correct.  發表於 13-8-16 11:07


大宅

積分: 1111


7#
發表於 13-8-19 15:19 |只看該作者
明白了, 謝謝回覆!


大宅

積分: 1918


8#
發表於 13-8-19 15:29 |只看該作者
回覆 pcy307 的帖子

想請教下... 做資料搜集可以有咩途徑? 我知道係"小學概覽"加埋上學校本身個個網頁,仲有無其他途徑呀?


大宅

積分: 4870


9#
發表於 13-8-19 16:52 |只看該作者
回覆 Arthur豬 的帖子

最好都係親身到小學參觀, 每間小學9月開學時, 都會有open day, 睇多幾間, 了解多d, 就易d揀適合自己個小朋友既小學喇....


大宅

積分: 1918


10#
發表於 13-8-19 17:04 |只看該作者
回覆 妹妹頭 的帖子

多謝~ 意見


大宅

積分: 1918


11#
發表於 13-8-19 17:04 |只看該作者
仲有無其他?


大宅

積分: 4510


12#
發表於 13-8-19 19:17 |只看該作者

引用:回覆+pcy307+的帖子想請教下...+做資料搜集

原帖由 Arthur豬 於 13-08-19 發表
回覆 pcy307 的帖子

想請教下... 做資料搜集可以有咩途徑? 我知道係"小學概覽"加埋上學校本身個個網頁,仲 ...
做資料搜集不是要去學放日睇間學校好唔好,因為間學校好唔好或是否適合自己子女係基本野,一定要知,更重要的是要知道每間學校在第幾志願會派清學額,例如過往有人排荃基第三志願都成功,呢一兩年卻有人第二志願都入唔到,換言之妳若選荃基做第三志願就一定係浪費,定必派到好後。另外要知有边D學校叩門要睇排位而边D唔使,例如荃官叩門唔睇排名,一係放第一,一係放好後,放在二、三志願就係浪費。


大宅

積分: 1918


13#
發表於 13-8-20 09:17 |只看該作者
回覆 pcy307 的帖子

請問呢d資料可以係邊度搵到? 謝謝


珍珠宮

積分: 39609

環保接龍勳章


14#
發表於 13-8-20 10:02 |只看該作者

引用:回覆+pcy307+的帖子請問呢d資料可以係邊度

原帖由 Arthur豬 於 13-08-20 發表
回覆 pcy307 的帖子

請問呢d資料可以係邊度搵到? 謝謝
去ek爬文!由前年嘅post開始爬,當年我囡一讀k2時已爬文及攞料!


教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


大宅

積分: 1918


15#
發表於 13-8-20 10:03 |只看該作者
回覆 gracelam 的帖子

謝謝~ 明白了


大宅

積分: 2500


16#
發表於 13-8-20 22:40 |只看該作者

回覆:Arthur豬 的帖子

你留意下荃灣家教會…


http://chsc.hk/fpta/TW/show_content.php?section_id=3&section_menu_id=1&lang_id=2&c_id=185


大宅

積分: 1918


17#
發表於 13-8-21 09:19 |只看該作者
回覆 cwhtcybb 的帖子

謝謝


男爵府

積分: 7527


18#
發表於 13-8-21 10:02 |只看該作者
回覆 gracelam 的帖子

請問你囡囡讀邊間幼稚園同埋揀左邊間小學呀?


別墅

積分: 679


19#
發表於 13-8-21 17:23 |只看該作者
我都是想個女報 第一:浸小, 第二:荃官.. 我目標都是以上此2間. 有望明年女女升K3 有運行... 我都問了 第一:浸小, 我是否符合 學校 20分準則.. 是合符..但唔知 抽唔抽到我..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo