烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 35302


1#
發表於 13-9-7 15:38 |只看該作者
有冇JM介紹?
畀工人用涂層的煎pan,隔幾個月就甩出黎,唔健康又唔環保。
有冇人用過Moneta 兩個月以上都唔痴底?


大宅

積分: 1209


2#
發表於 13-9-7 16:09 |只看該作者

回覆:不痴底煎pan介紹

我用左moneta年幾,近排痴得好勁……我都想問係咪cast iron 既pan唔痴底,好似LC同staud ?


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-9-7 19:29 |只看該作者

回覆:不痴底煎pan介紹

LC果啲都少少痴, 寶廸用左幾年都ok




伯爵府

積分: 17162

大廚勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 13-9-7 19:36 |只看該作者

引用:我用左moneta年幾,近排痴得好勁……我都想

原帖由 Mr_Foodie 於 13-09-07 發表
我用左moneta年幾,近排痴得好勁……我都想問係咪cast iron 既pan唔痴底,好似LC同staud ?

...
LC同Staub 養肥咗就唔痴架嘞!仲非常好用tim



珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


5#
發表於 13-9-7 20:49 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 13-9-7 20:55 編輯
Mr_Foodie 發表於 13-9-7 16:09
我用左moneta年幾,近排痴得好勁……我都想問係咪cast iron 既pan唔痴底,好似LC同staud ?

...

如果 你肯用 cast iron 嘅方法 嚟用喺 moneta 到 , 應該都一樣 "唔" 黐底㗎
即係 如果 用中火嚟 燒熱(預熱)隻 moneta ,
之後 夠熱就落返多 d 油 , 學足好似用 cast iron 咁 ,
夠熱就即刻轉細火 ,
食材落鑊之後 就唔好即刻郁佢 , 等佢燒到有些少焦先至剷佢 ,
效果就會同 cast iron 一樣 , 夠哂鑊氣, 同埋 "唔" 黐底㗎嘞 ~
不過 , 你隻 moneta 用咗幾年 , 陶瓷塗層表面 畀 d 污漬滲入、聚積、遮掩著 .
你要先畀 d 心機去 洗甩嗰 d 污積 !
之後 再學 cast iron 嘅開鑊方法 嚟幫隻 陶瓷鑊 開鑊 , 咁先至會好用㗎 ~



LC 同 Staub 係 搪瓷 cast iron , 唔駛太認真去開鑊 , 只要養肥佢就用得 ~
不過 , 其實 黑金剛 (即係搪瓷 熟鐵 或 碳鋼鑊) 已經夠用㗎嘞 , 同樣唔駛開鑊 ....
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


男爵府

積分: 8862


6#
發表於 13-9-7 21:02 |只看該作者

回覆:不痴底煎pan介紹

工人用最好不銹綱或者黑金鋼,如果易潔鑊一百隻都唔夠佢地整花,佢地有時貪快拎埋黎炒餸(最攞命用不銹鋼鑊剷)我工人二個月幫我ko一隻全新易潔鑊,傷痕係“作”落去,自此之後我買不銹鋼鑊比佢


大宅

積分: 1209


7#
發表於 13-9-7 23:20 |只看該作者

引用:Quote:Mr_Foodie+發表於+13-9-7+16:09+我用

原帖由 khman 於 13-09-07 發表
本帖最後由 khman 於 13-9-7 20:55 編輯
唔該你呀!
岩岩買moneta返黎,真係勁好用又唔痴,可能我用得唔好,搞到而家痴底,不過sales姐姐話呢隻pan既塗层就算甩左都無損健康……搞到我唔捨得dump …其實搽油係咪養肥?


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-9-7 23:37 |只看該作者

回覆:不痴底煎pan介紹

我買黑金剛同生鐵鑊比工人煮送,另外係宜家家俬買最平$22既易潔煎pan比姐姐煎蛋煎野,因為佢最平,花左都唔肉痛,工人唔識錫住d野用,所以買cheap野得啦!




珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


9#
發表於 13-9-8 03:17 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 13-9-8 03:30 編輯
Mr_Foodie 發表於 13-9-7 23:20
唔該你呀!
岩岩買moneta返黎,真係勁好用又唔痴,可能我用得唔好,搞到而家痴底,不過sales姐姐話呢隻pan ...

搽油當然係養肥 d 啦 ~

等 d 油可以有多 d 時間 不斷滲入 陶瓷塗層嘅深處 , 咁到真正使用時 就唔怕畀 d 食物醬汁滲入 陶瓷塗層內 會漿實喺塗層入面、難以清洗啦 ...

不過 , 我認為初初用隻 pan 之前 , 最好都係先先 "開鑊" 一次 會穩陣 d .
即係 , 用 廚房紙 去捽 d 沙拉油(soy bean oil) 到塗層表面 , 要捽到薄薄一層油 , 薄到好似冇油咁 .
之後 , 開中火 燒隻 pan , 要均勻地燒到隻 pan 稍稍出白煙 , 就可以熄火 .
以上 捽油/加熱 程序 , 最好再多做幾次 , 咁就完成 "開鑊" 嘞 ~



至於 , 妳嗰隻變得黐底嘅 pan 就係因為 陶瓷塗層嘅表面 畀 d 食物醬汁 漿實哂 , 咁塗層嘅表面 被污垢遮蓋著 咁就梗係黐底啦 ~


要徹底清除嗰 d 污垢 , 請參考我之前 喺另一個 post 所講嘅幾個唔同嘅方法啦 :
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=7517352&pid=115455072

智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


大宅

積分: 1209


10#
發表於 13-9-8 10:14 |只看該作者

回覆:khman 的帖子

又學到野!真係唔該晒!


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


11#
發表於 13-9-8 12:15 |只看該作者
回覆 Mr_Foodie 的帖子

You are welcome ~
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


珍珠宮

積分: 35302


12#
發表於 13-9-9 01:03 |只看該作者

引用:工人用最好不銹綱或者黑金鋼,如果易潔鑊一

原帖由 yandy.yandy 於 13-09-07 發表
工人用最好不銹綱或者黑金鋼,如果易潔鑊一百隻都唔夠佢地整花,佢地有時貪快拎埋黎炒餸(最攞命用不銹鋼鑊 ...
煎pan呢?用咩唔痴底?


珍珠宮

積分: 35302


13#
發表於 13-9-9 01:05 |只看該作者

引用:工人用最好不銹綱或者黑金鋼,如果易潔鑊一

原帖由 yandy.yandy 於 13-09-07 發表
工人用最好不銹綱或者黑金鋼,如果易潔鑊一百隻都唔夠佢地整花,佢地有時貪快拎埋黎炒餸(最攞命用不銹鋼鑊 ...
鑊我用不銹綱,依家頭痕緊煎pan .


男爵府

積分: 8862


14#
發表於 13-9-9 02:09 |只看該作者

回覆:Happy小米 的帖子

買隻20cm比佢地用,雖然細隻,但勝在炒唔到餸, 只可煎食物,如煎魚咪一開二煎,我已家都行緊呢個方法


珍珠宮

積分: 35302


15#
發表於 13-9-9 07:44 |只看該作者

引用:買隻20cm比佢地用,雖然細隻,但勝在炒唔到

原帖由 yandy.yandy 於 13-09-09 發表
買隻20cm比佢地用,雖然細隻,但勝在炒唔到餸, 只可煎食物,如煎魚咪一開二煎,我已家都行緊呢個方法

...
係喎,我之前買個30cm 易潔鑊畀佢,佢真係攞黎炒餸呀!
好一於唔好買個咁大的畀佢。


男爵府

積分: 8862


16#
發表於 13-9-9 09:51 |只看該作者

回覆:Happy小米 的帖子

佢地只求方便,爛左太太實買,不銹鋼鑊用完要出力擦,易潔鑊一浸收工, 佢地懶得就懶


別墅

積分: 893


17#
發表於 13-9-10 12:55 |只看該作者
khman 發表於 13-9-8 03:17
搽油當然係養肥 d 啦 ~

等 d 油可以有多 d 時間 不斷滲入 陶瓷塗層嘅深處 , 咁到真正使用時 就唔怕畀 d ...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo