eiko 寫道:
嗚..謝謝你們....一看你們的留言..我淚水就不停地流..
這些事,我不敢向朋友傾...家人已令他們幫我很多,我不想再令他們再擔心啊..
特別是在12月..我要再(逐)期..我就更加害怕..社工面色好難睇....其他人的眼光..又不停望係我身上...當然..點都好我都要再上去社署.........(去之前個幾晚,晚晚訓唔到)
想不到..原來我的情況也會其他人一樣..等上樓才出來工作..我以為只有我這個人...
你們也好像我一樣那麼辛苦嗎?等的時間過程....
我有做義工(是單親媽媽的義工)..學校義工也做..重新考會考也考..........我感覺到我是在人面前份無事.同其他媽媽好好傾~~~~.但轉個身,我就好難過.........好自卑...有苦自己知..
但看完你們文章..真是好感動....你們鼓勵,我永遠記起我心中..謝謝你們 :-(
