單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 35


1#
發表於 06-12-5 14:50 |只看該作者

我無晒自信..好辛苦

最近,我自己...愈來愈無自信..好唔開心..成日喊...覺得自己好無用......
點解依家自己變成咁....好辛苦...

我申請了公屋..但都要等2 年多啦...我想出來工作,唔想再要綜緩.........我好辛苦.....我好自卑......
但,如果我cut..現在又沒屋.....沒人照顧女兒..我租的屋的東西究竟放在那裡??????

我依家每晚都係到喊...好辛苦呀....
我又怕無人肯請我..我做野又慢..又笨.....嗚
好擔心...我7年無做過野......我好驚....

我唔想再申請,但家人叫我忍多2 年直到上到樓....
我有目標,是希望女先上了小學便立刻出來找工....

但....忍多2年...我真是好辛苦
有時係到諗..點解自己會變成咁..如果唔係以前我做錯事大肚就唔會咁.....................
我好愛我女兒...我真是好愛她........ :-(


子爵府

積分: 10073


2#
發表於 06-12-5 16:12 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

我好愛我女兒...我真是好愛她........

淨係呢樣已經值得你撐落去!

同你一樣…我都等緊…到出年囡囡返幼稚園就會搵兼職,到佢返小學再作打算

唔須要自卑,唔須要放棄…
暫時的環境可能唔係咁好,但係總有好多野我地可以做到…
可以做義工去去幫助人,可以報讀一d課程去令自己增值…

總有好多方法令你覺得有存在意義,在乎你想你的前路係點樣

就算真係咩都做唔到…
仲有個囡囡…你可以加倍愛護、教導,令佢健康快樂成長,淨係呢樣…你已經毋須自卑!

努力!加油!


別墅

積分: 538


3#
發表於 06-12-5 16:21 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

EIKO.你唔好咁唔開心啦.其實申請綜緩又有咩需要自卑.綜緩係俾有需要既人架嘛.我細細過屋企都係羅綜緩的.雖然無人會鍾意咁.但正如你所講你有目標架嘛...
你只要忍耐多二年你就可以自力更新.雖然路係辛苦.但值得嘛.
你睇開D.每日都要開心咁去做人.你要對自己好對你寶寶好呀.仲咩仲要去睇D以經過去既野呢.你依家要做既就係去為自己同寶寶諗下將來嘛......
仲有七年無做野又點喎.世上無難事嘛.我相信你將來一定搵倒一份好工作同埋你和寶寶一定會好快樂架.
祝福你 


別墅

積分: 908


4#
發表於 06-12-5 16:31 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

自卑, 無助, 被誤解, 這裏很多人都在承受著, 你並不孤單.
這世上有很多事情都沒有答案, 既然如此, 那便不用考究, 就算有天你知道為什麼, 又如何呢?
不要回頭望了. 過去的只有回憶. 不要鑽入牛頭尖.
囡囡上了幼稚園, 你可以去學校做下義工, 這樣可以了解女兒學習, 亦可以回饋社會, 擴闊生活圈子, 一舉多得.
你現在心情好像很差, 時常哭泣, 小心自己的身體, 小心自己情緒, 若發現情緒有毛病, 就要去求助了. 知道嗎?
沒有健康身體也直接影響到你照顧女兒呀..
如果當初是做錯了, 那知道日後不要再錯就好了.
做人問心無愧已足夠. 上天不會待你怎樣.
你已有既定目標, 那便努力向前吧.


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 06-12-5 16:41 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

eiko:
我同你一樣,等上樓,等個女讀小學,出番黎做野,唔想羅綜緩.
所有都一樣.但現在只可真係等.只要上左小學甘就有多D時間甘先可以工作,上到樓租金平................只有甘才可以離開
(綜緩)忍下啦!唔好喊!女兒會唔開心,唔好影響佢.你話愛佢甘就要令佢開心快樂.
我都六年冇做野,但女兒才是我一切.只要佢同我講(ma ma I love you )咩都開心番哂.

順順利利 大吉大利       


複式洋房

積分: 302


6#
發表於 06-12-5 17:09 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

其實我對有工作能力但拿綜緩的人很反感的,但你的case是無能為力,所以才拿綜緩. 不需要覺得自卑. 試想想,如你出來工作, 你女兒無人照顧,只會造成多一個有問題的人要社會照顧. 為了你女兒的將來,你一定要忍耐. 或者試下去學下做家務助理,現在都很需要這樣的工作.


民房

積分: 35


7#
發表於 06-12-5 17:28 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

嗚..謝謝你們....一看你們的留言..我淚水就不停地流..
這些事,我不敢向朋友傾...家人已令他們幫我很多,我不想再令他們再擔心啊..
特別是在12月..我要再(逐)期..我就更加害怕..社工面色好難睇....其他人的眼光..又不停望係我身上...當然..點都好我都要再上去社署.........(去之前個幾晚,晚晚訓唔到)

想不到..原來我的情況也會其他人一樣..等上樓才出來工作..我以為只有我這個人...
你們也好像我一樣那麼辛苦嗎?等的時間過程....

我有做義工(是單親媽媽的義工)..學校義工也做..重新考會考也考..........我感覺到我是在人面前份無事.同其他媽媽好好傾~~~~.但轉個身,我就好難過.........好自卑...有苦自己知..

但看完你們文章..真是好感動....你們鼓勵,我永遠記起我心中..謝謝你們 :-(


複式洋房

積分: 385


8#
發表於 06-12-5 21:23 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

好好照顧個女,等佢大過回饋社會,做個有用0既人,
mami除左想自己d仔女身體健康,第2.係做個有用0既人...


子爵府

積分: 10073


9#
發表於 06-12-5 21:32 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

社署d職員係咁面口架,佢地日日對住咁多case,邊識笑 :mrgreen:
你記住…佢地唔會專登"為難"你,只要你合乎資格,就會續到期!
其他人望你,你咪望返佢地囉 大家都係


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


10#
發表於 06-12-5 23:18 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

妳要學習....在苦難時間..珍惜自己和囡囡...
仲有2 年..就雨過天晴....
呢個時候,小朋友需要妳,..努力吧!
eiko 寫道:
嗚..謝謝你們....一看你們的留言..我淚水就不停地流..
這些事,我不敢向朋友傾...家人已令他們幫我很多,我不想再令他們再擔心啊..
特別是在12月..我要再(逐)期..我就更加害怕..社工面色好難睇....其他人的眼光..又不停望係我身上...當然..點都好我都要再上去社署.........(去之前個幾晚,晚晚訓唔到)

想不到..原來我的情況也會其他人一樣..等上樓才出來工作..我以為只有我這個人...
你們也好像我一樣那麼辛苦嗎?等的時間過程....

我有做義工(是單親媽媽的義工)..學校義工也做..重新考會考也考..........我感覺到我是在人面前份無事.同其他媽媽好好傾~~~~.但轉個身,我就好難過.........好自卑...有苦自己知..

但看完你們文章..真是好感動....你們鼓勵,我永遠記起我心中..謝謝你們 :-(
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


洋房

積分: 181


11#
發表於 06-12-6 10:07 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

你要把握有青春增強自信心,在社會找份工,幾個鐘都好,企隱事業,那時視覺、社交亦擴濶,對你人生是最大幫助,愛女兒不是要終日攬在身,日後她太依賴你,不能獨立,你都不想啦!愛在心中,用你雙手創造未來,等女兒長大以你為鑑呀!現今有很多機構可助你照顧幼兒,或親朋好友都可以。[一日短短幾個鐘便夠]
唉!當初的我便行錯了,一心一意照顧小孩,現今兒女大,思想比我聰明,悟解我過往用照顧來逃避工作,更說我如勤力找工,現今便不會在學業上被同學看不起。當兒女不用照顧,我已老了,社會淘汰了。當初啲社工朋友,對我好好,都是要求我專心照顧兒女,現在我才明白,無社交圈子只有死守寂寞空間,老了什麼都無,現今兒女有幾多會懂孝順,不回頭依靠便行運了。
feel-good ;-)問余何意棲碧山,笑而不答心自閒。桃花流水窅然去,別有天地非人間。


別墅

積分: 751


12#
發表於 06-12-6 16:05 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

到多一些圖書館,看多一些名人自傅,可能有用丫
;-) ;-)


民房

積分: 77


13#
發表於 06-12-6 16:41 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

eiko:
你其實好過我好多啦,我是江蘇人,同老公結婚才兩年,還有三年我的戶口才來香港,我現在同bb只可以呆在這裡三個月,到期我們就要回去續簽,好累啊,因每次我們都是回去江蘇再回來。所以你要開心點,起碼你不會好像我那麼累啊。

現在你就是你女兒的天,你開心她就開心,不要經常想以前啦,人要向前看。祝你和女兒永遠開心幸福。好人一定有好報。
大家好,我是新會員!!! :-D


洋房

積分: 252


14#
發表於 06-12-6 16:50 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

Dear eiko

唔好灰心, 其實這裏有很多單親媽媽的情況都是跟你大同小異的. 記住要堅強面對, 女兒很須要你的照顧. 我覺得你算好叻, 又做好媽媽, 為學校出分力做義工, 重有毅力重返校園...

不過, 每個人當面對壓力時, 都會有軟弱的一面. 這點絕對可以理解的, 我都會有這個情況, 但記住唔好在女兒面前哭, 會對她的情緒有影響的. 比心機養大佢, 一定會有回報的.

祝福你



LISA
曾經聽過一個老人家教如果去選終生伴侶, 佢地話好似買鞋, 要睇中個款後, 然後親自去試清楚, 舒服才買, 不要信別人的意見, 因為真正的用家係你. 同意嗎?


大宅

積分: 1086


15#
發表於 06-12-6 18:22 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

一定要放鬆自己 , 唔好禁執著 , 你重有目標, 兩年好快過 .
到時再慢慢搵野做 , 千其唔好放棄 , 要好好照顧bb
加油


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


16#
發表於 06-12-10 06:58 |只看該作者

Re: 我無晒自信..好辛苦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo