跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 883


1#
發表於 13-10-31 21:33 |只看該作者
有冇人試過?幼稚園都已經冇瀨。升小二就開始賴。點算?




別墅

積分: 883


2#
發表於 13-11-4 23:20 |只看該作者

回覆:八歲仔瀨屎

Anyone?




大宅

積分: 3283

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 13-11-18 20:12 |只看該作者

回覆:八歲仔瀨屎

會唔會係心理/壓力問題?咁大個仲點會瀨屎,就算好肚痛都可以忍到揾到廁所,你仔仔係咩情況下瀨左?要正視問題,佢會唔會係腸胃敏感,每次都好似肚疴咁疴水?


別墅

積分: 883


4#
發表於 13-11-21 22:41 |只看該作者

回覆:大白兔 的帖子

佢成日話少少急以為忍到





男爵府

積分: 5158


5#
發表於 13-11-21 23:17 |只看該作者

回覆:八歲仔瀨屎

我個仔試過話去唔切廁所,所以有啲便便係內褲。叫佢唔好忍啦,我個仔以後都唔敢忍,因為真係好醜同好臭


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo