跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6531


1#
發表於 06-12-6 09:54 |只看該作者

有冇食皇牌恩美力2號

有一張400g換領卷送出, 及一張買2送2換領卷, 有興趣pm地址比我寄比你 :wink:


珍珠宮

積分: 48871


2#
發表於 06-12-6 10:01 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

Pls check PM
Thanksssssssss!!!!!!!


珍珠宮

積分: 48871


3#
發表於 06-12-6 10:01 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

Pls check PM
Thanksssssssss!!!!!!!


男爵府

積分: 6531


4#
發表於 06-12-6 10:17 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

巳送出 :wink:


大宅

積分: 4179


5#
發表於 06-12-6 10:30 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

妳係咪要?買二送二coupon我實有,但係400g要睇下婆婆俾左人未!
Froggy_joe 寫道:
Pls check PM
Thanksssssssss!!!!!!!


珍珠宮

積分: 48871


6#
發表於 06-12-6 11:35 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

要丫
點解你地咁多coupon既?反而我個仔食開都無
sisigal 寫道:
妳係咪要?買二送二coupon我實有,但係400g要睇下婆婆俾左人未![quote]
Froggy_joe 寫道:
Pls check PM
Thanksssssssss!!!!!!!
[/quote]


珍珠宮

積分: 48871


7#
發表於 06-12-6 11:35 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

要丫
點解你地咁多coupon既?反而我個仔食開都無
sisigal 寫道:
妳係咪要?買二送二coupon我實有,但係400g要睇下婆婆俾左人未![quote]
Froggy_joe 寫道:
Pls check PM
Thanksssssssss!!!!!!!
[/quote]


大宅

積分: 4179


8#
發表於 06-12-6 22:14 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

pm妳個email address 俾我!我forward張form俾妳丫!
Froggy_joe 寫道:
要丫
點解你地咁多coupon既?反而我個仔食開都無 [quote]
sisigal 寫道:
妳係咪要?買二送二coupon我實有,但係400g要睇下婆婆俾左人未![quote]
Froggy_joe 寫道:
Pls check PM
Thanksssssssss!!!!!!!
[/quote][/quote]


大宅

積分: 4455


9#
發表於 06-12-8 16:08 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

Froggy_joe,

我都有喎﹐一月尾先到期﹐上山頂0個日俾你吖。


珍珠宮

積分: 48871


10#
發表於 06-12-8 16:18 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

好丫好丫,嘩,真係多得你地唔少

多謝多謝

唔知係咪因為今日星期五,所以咁靜焗
tokyogirl 寫道:
Froggy_joe,

我都有喎﹐一月尾先到期﹐上山頂0個日俾你吖。


珍珠宮

積分: 48871


11#
發表於 06-12-8 16:18 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

好丫好丫,嘩,真係多得你地唔少

多謝多謝

唔知係咪因為今日星期五,所以咁靜焗
tokyogirl 寫道:
Froggy_joe,

我都有喎﹐一月尾先到期﹐上山頂0個日俾你吖。


珍珠宮

積分: 48871


12#
發表於 06-12-8 16:18 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

好丫好丫,嘩,真係多得你地唔少

多謝多謝

唔知係咪因為今日星期五,所以咁靜焗
tokyogirl 寫道:
Froggy_joe,

我都有喎﹐一月尾先到期﹐上山頂0個日俾你吖。


別墅

積分: 568


13#
發表於 06-12-9 19:07 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

Froggy_joe

你仲要唔要換領券呀. 我都有一張 免費換取 400克恩美力奶粉 及一張購買 900 克可平 $5 的優惠券.
二張到期日係 : 31/1/07
如果想要, 請 pm 我, 怎樣比你啦.

[img][ing]http://i88.photobucket.com/albums/k187/pekkle53/33258240493567224471223522680321270.jpg[/ing][/img]


大宅

積分: 4455


14#
發表於 06-12-9 19:28 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

Froggy_joe,

你就發達囉。 我個女食 S26﹐有冇人有2號仔 coupon 俾我呀??

聽日上唔上山呀? 我10點前到喎 (如果老公知醒)


珍珠宮

積分: 48871


15#
發表於 06-12-10 00:48 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

tokyogirl
我都想上喎,睇下我老公知唔知醒先
因為想去完山頂,跟住去shopping,睇下撞唔撞到你先
仲要睇下我自己知唔知醒


珍珠宮

積分: 48871


16#
發表於 06-12-10 00:51 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

多謝各位媽咪的慷慨捐助 ,今次發達law


珍珠宮

積分: 48871


17#
發表於 06-12-10 20:18 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

bb623623,
我收到la,thank you very much!!!


大宅

積分: 4179


18#
發表於 06-12-10 20:28 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

等我都寄埋俾妳先!


珍珠宮

積分: 48871


19#
發表於 06-12-10 20:30 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

sisigal,多謝!
你係幫我填左from fax左去?定係寄俾等我自己填然後fax去?


大宅

積分: 4179


20#
發表於 06-12-10 20:34 |只看該作者

Re: 有冇食皇牌恩美力2號

我fax左我個張(有member既),但寫左妳個名同地址電話做收貨人。妳自己遲d如果收到可以再fax妳o個張去!

我會寄coupon俾妳!
Froggy_joe 寫道:
sisigal,多謝!
你係幫我填左from fax左去?定係寄俾等我自己填然後fax去?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo