美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2650


1#
發表於 13-8-27 13:03 |只看該作者
我用粉狀眼影又會出油,又會有摺摺,宜家用膏狀,隔一陣又有d 好細粒既眼影粉跌落塊面到。。。。大家有無咁既情況??可以點解決? ?? 有無人好似我咁夏天唔用粉底,就咁碎粉當粉底用?????會唔會塞住d 毛孔??


侯爵府

積分: 21275


2#
發表於 13-8-27 13:49 |只看該作者
本帖最後由 tpcmela 於 13-8-27 14:45 編輯
Natalie86 發表於 13-8-27 13:03
我用粉狀眼影又會出油,又會有摺摺,宜家用膏狀,隔一陣又有d 好細粒既眼影粉跌落塊面到。。。。大家有無咁 ...

你可以用EYE BASE去HOLD住眼影...另外, 你唔用粉底咁你用碎粉既目的係咩?
因為碎粉係黎HOLD住個底妝... 但你冇化底妝.... 所以冇咩用!
加上遮瑕度唔夠....如果本身皮膚好既話就OK既~


大宅

積分: 2650


3#
發表於 13-8-27 14:14 |只看該作者

引用:Quote:Natalie86+發表於+13-8-27+13:03+我

原帖由 tpcmela 於 13-08-27 發表
你可以用EYE BASE去HOLD住眼影...另外, 你唔用粉底咁你用碎粉既目的係咩?
因為碎粉火3黎HOLD住個底妝... 但 ...
無呀。。。我覺得就咁用碎粉都ok 丫。。有印既地方我會先用遮瑕膏,我覺得好似可以查少一樣野囉。。。Hahahaha...同埋好似無咁易出油,我平時粉底+碎粉好似仲易d 出油


大宅

積分: 2077


4#
發表於 13-8-27 16:41 |只看該作者

回覆:Natalie86 的帖子

用左eye. Base連睫毛液都冇甘易甩



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo