在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 7


1#
發表於 06-12-12 13:37 |只看該作者

間屋要裝修, 請問有無人可以介紹d木行買木材

同上


洋房

積分: 45


2#
發表於 06-12-12 20:50 |只看該作者

Re: 間屋要裝修, 請問有無人可以介紹d木行買木材

你是找木行幫你做櫃呀? DISGN HOUSE 介紹的德國的高壓板都不錯哦!


民房

積分: 7


3#
發表於 06-12-13 13:28 |只看該作者

Re: 間屋要裝修, 請問有無人可以介紹d木行買木材

唔該晒, 但請問可否提供地址及價錢大約幾錢一呎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo