跳至

首頁
1

尾頁
   0


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


1#
發表於 13-5-7 05:06 |只看該作者
各位媽媽,我個仔呢排瞓得好差,每晩起身1-2次,次次自己開房門走嚟搵我,搞到我無得瞓咁濟,有無辦法呀?



每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 1200


2#
發表於 13-5-10 20:06 |只看該作者
我都有同樣o既問題

呢輪晚晚半夜都醒 , 要過嚟同我哋瞓 , 又話要飲奶 , 人都癲呀


伯爵府

積分: 16671


3#
發表於 13-6-11 23:33 |只看該作者

回覆:阿仔瞓得好差

我個都係,好累


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 13-6-17 15:17 |只看該作者
我仲未有解決辦法呀, 就嚟死啦

每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 1978


5#
發表於 13-6-19 11:08 |只看該作者
我個女由細到大都係咁,所以以家都係比佢瞓係我身邊就算,
因為我個女好常搵我,每晚最少搵我2-3次,
佢摸到我係佢身邊,佢又再瞓過
有時轉咗身佢摸唔到我,佢會大叫"媽咪"
雖然見到佢係合埋隻眼咁搵我,
但佢依然堅持要搵到我先會再瞓


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 13-6-19 11:35 |只看該作者

引用:我個女由細到大都係咁,所以以家都係比佢瞓

原帖由 joyce059521 於 13-06-19 發表
我個女由細到大都係咁,所以以家都係比佢瞓係我身邊就算,
因為我個女好常搵我,每晚最少搵我2-3次,
佢摸到我 ...
但我唔想佢同我瞓,習慣咗好煩



每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 4375


7#
發表於 13-8-19 23:12 |只看該作者

回覆:阿仔瞓得好差

我已經習慣左比佢入主人房一齊瞓,有時迫得濟,我索性去佢房瞓,等爸爸陪佢!


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 13-8-27 11:06 |只看該作者
我仔成3YRS 半喇...由差唔多1YRS 開始, 一晚總會醒幾次....

依家3YRS 開始仲衰, 一發DREAM 就大叫/發脾氣喊.....佢自己唔知發生咩事咁!! 哩2個星期一晚叫成10次都有呀,我幾乎晚晚都訓得2-3個JER, 激死我呀!!!


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


9#
發表於 13-8-27 17:25 |只看該作者

引用:我已經習慣左比佢入主人房一齊瞓,有時迫得

原帖由 AhMi0723 於 13-08-19 發表
我已經習慣左比佢入主人房一齊瞓,有時迫得濟,我索性去佢房瞓,等爸爸陪佢!

...
我後來堅持唔同佢瞓,佢宜家好啲啦



每日望住佢哋就充滿力量啦!


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


10#
發表於 13-8-27 17:29 |只看該作者

引用:我仔成3YRS+半喇...由差唔多1YRS+開始,+一

本帖最後由 幸福謝師奶 於 13-8-27 17:53 編輯
原帖由 幸福謝師奶 於 13-08-27 發表
我仔成3YRS 半喇...由差唔多1YRS 開始, 一晚總會醒幾次....

依家3YRS 開始仲衰, 一發DREAM 就大叫/發脾氣 ...

我諗你要搵出令佢發夢嘅原因,我個仔夜晚睇電視就會發夢,玩得癲都會,所以我屋企過8點就唔可以開電視,夜晚唔會玩太癲,應該會有改善





我唸佢係玩得太癩呀, 叫極佢唔好玩仍然要玩....
仲有,我聽佢發開口dream, 又話朱古力爛左...咁都可以唔開心大叫既mouth:



每日望住佢哋就充滿力量啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo