烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


1#
發表於 13-8-26 23:00 |只看該作者
是日廚具: LC Round 28

用 LC 煲湯的好處:~
1. 容易預份量, 因鎖水, 如落 10碗水, 製成品就接近有 10碗
2. 湯會比較清, 效果偏向似燉湯

壞處:~
因為煲蓋唔夠 Staub 重, 會有蒸氣, 令到個煲會流淚...



男爵府

積分: 5640


2#
發表於 13-8-26 23:08 |只看該作者

回覆:LC 老火湯 ~ 老黃瓜去濕湯

我有呢個28cm 紫色,煲咁多次湯都冇流淚,湯亦唔似燉湯。
煲湯時應先用中大火煲15分鐘,才轉去細火継續煲,上桌前亦可再用中大火煲多10分鐘就會香濃些!




男爵府

積分: 5255

大廚勳章


3#
發表於 13-8-27 00:12 |只看該作者
PAMELATSE 發表於 13-8-26 23:08
我有呢個28cm 紫色,煲咁多次湯都冇流淚,湯亦唔似燉湯。
煲湯時應先用中大火煲15分鐘,才轉去細火継續煲, ...
大家用唔同爐頭會有唔同效果...

我屋企果個爐冇 "蚊滋火", 用埋 flame distributor 開到最細都係太大火, 如果唔定時掀蓋散蒸氣就會流淚

你唔覺得用 LC 比起以前用不锈鋼煲, D 湯水顏色會靚 D, 清 D, 無咁混濁咩?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-8-27 00:35 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42914

陪月勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-8-27 12:48 |只看該作者
本帖最後由 jenniferK 於 13-8-27 12:50 編輯

原來唔駛刨皮的,我當煲木瓜咁刨晒佢
work hard PLAY hard


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


6#
發表於 13-8-27 13:45 |只看該作者

引用:原來唔駛刨皮的,我當煲木瓜咁刨晒佢

原帖由 jenniferK 於 13-08-27 發表
本帖最後由 jenniferK 於 13-8-27 12:50 編輯

原來唔駛刨皮的,我當煲木瓜咁刨晒佢 ...
我冇,當煲冬瓜湯咁囉。
記憶中,媽媽好似冇刨。


伯爵府

積分: 18113

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-8-27 14:31 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42914

陪月勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-8-27 14:57 |只看該作者
回覆 SingBMaMa 的帖子

咁d皮食唔食?東瓜連皮煲,我會唔食嘅。
work hard PLAY hard


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-8-27 15:30 |只看該作者
回覆 SingBMaMa 的帖子

用staub 同lc 煲湯~~d 湯一陣都夠濃~慳d 煤氣~!
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


公爵府

積分: 25979


10#
發表於 13-8-27 15:54 |只看該作者

引用:回覆+SingBMaMa+的帖子用staub+同lc+煲湯~~

原帖由 黃家小新抱 於 13-08-27 發表
回覆 SingBMaMa 的帖子

用staub 同lc 煲湯~~d 湯一陣都夠濃~慳d 煤氣~!
其實staub 定lc 好呢? 想買返個用,用嚟炆野多,我又見過有jm 用lc無水蒸魚,其實staub 得唔得呢?


伯爵府

積分: 18104


11#
發表於 13-8-27 16:04 |只看該作者

回覆:LC 老火湯 ~ 老黃瓜去濕湯




子爵府

積分: 13904


12#
發表於 13-8-27 16:05 |只看該作者


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 13-8-27 16:19 |只看該作者
mondymondy 發表於 13-8-27 15:54
其實staub 定lc 好呢? 想買返個用,用嚟炆野多,我又見過有jm 用lc無水蒸魚,其實staub 得唔得呢?

...
staub冇水蒸魚蒸雞冇問題~
我個人煲鍾意staub 多d~杯碟就鍾意lc 多d~
staub 個煲裡面係黑色~比較易打理d~!
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


14#
發表於 13-8-27 16:49 |只看該作者
jenniferK 發表於 13-8-27 14:57
回覆 SingBMaMa 的帖子

咁d皮食唔食?東瓜連皮煲,我會唔食嘅。
皮?! 梗係唔食啦!


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


15#
發表於 13-8-27 16:51 |只看該作者
黃家小新抱 發表於 13-8-27 15:30
回覆 SingBMaMa 的帖子

用staub 同lc 煲湯~~d 湯一陣都夠濃~慳d 煤氣~!
唔知係唔係心理作用, 用佢地煲湯好似好飲 d 咁....


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


16#
發表於 13-8-27 16:53 |只看該作者
mondymondy 發表於 13-8-27 15:54
其實staub 定lc 好呢? 想買返個用,用嚟炆野多,我又見過有jm 用lc無水蒸魚,其實staub 得唔得呢?

...
我會中意 staub 多 d!

不過, 因為一開始, 頭一年我已響 LC 瘋狂入貨, 而家轉唔到...
屋企全部係 LC, 只有 一個 Round 20 係 Staub


珍珠宮

積分: 42914

陪月勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-8-27 17:08 |只看該作者
有錢我都會買staub,依家平平地用住ikea先
work hard PLAY hard


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


18#
發表於 13-8-27 17:38 |只看該作者
jenniferK 發表於 13-8-27 17:08
有錢我都會買staub,依家平平地用住ikea先
而家開始儲錢, 工展會時入貨囉!!~


禁止訪問

積分: 5390


19#
發表於 13-8-27 18:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25979


20#
發表於 13-8-27 19:07 |只看該作者

引用:Quote:mondymondy+發表於+13-8-27+15:54+其

原帖由 黃家小新抱 於 13-08-27 發表
staub冇水蒸魚蒸雞冇問題~
我個人煲鍾意staub 多d~杯碟就鍾意lc 多d~
staub 個煲裡面係黑色~比較易 ...
其實我本身睇電視見到Staub 已經好想買(不過c6唔想),我又好少行百貨公司,所以只可以2選1囉…… 咁咩size 好用呢……?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo