6個月-1歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5874


1#
發表於 13-8-30 10:08 |只看該作者
BB十個月,想試下煮麥皮,請教點煮(自己飲開即食,所以唔識煮係點)?邊隻牌子岩BB?係咪用奶粉開?係咪平時開奶咁加落去,份量又幾多?bb幾大先可以轉鮮奶?


別墅

積分: 522


2#
發表於 13-8-30 23:01 |只看該作者

回覆:請教麥皮煮法?邊隻牌子?鮮奶/奶粉?

先煲熱水,水滾加麥皮,一面煲一面攪,三分鐘后熄火。用奶粉開水,倒入麥片內,攪掂。水和麥片比例自己調節。食桂格快熟麥皮。




珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-8-31 15:39 |只看該作者
我煮過...唔肯食....

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo