美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3394


1#
發表於 13-11-27 07:37 |只看該作者
請問有無jm去過葵涌廣場三樓“太陽*店”到買護膚品?
我見佢賣得平啲....應該係水貨....
但我驚會係過期同假貨....
有無人喺果到買開??


大宅

積分: 3394


2#
發表於 13-11-27 16:59 |只看該作者

回覆:葵涌廣場

無人去過???


大宅

積分: 3394


3#
發表於 13-12-1 23:04 |只看該作者

回覆:葵涌廣場




大宅

積分: 2129


4#
發表於 13-12-2 00:02 |只看該作者
買開幾年la
有d 牌子出便少水貨買


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo