嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2186


1#
發表於 06-12-19 17:08 |只看該作者

innotec 暖風機

我買左部,8佰幾,但想問點較係暖d,因唔識用,唔覺得暖,有冇人用緊?
happy family


男爵府

積分: 5672


2#
發表於 06-12-19 19:29 |只看該作者

Re: innotec 暖風機

hi sumsum00 :

你開左上角按auto然後右手面按度數,你喜歡幾多度自己較,因自動行溫,如已超過你選的度數它會自動停,到不夠度數時又會自動開 你試吓啦 有問題再答你
sumsum00 寫道:
我買左部,8佰幾,但想問點較係暖d,因唔識用,唔覺得暖,有冇人用緊?


民房

積分: 68


3#
發表於 06-12-19 19:44 |只看該作者

Re: innotec 暖風機

呢隻牌子又真係幾好用^^


大宅

積分: 2186


4#
發表於 06-12-20 11:55 |只看該作者

Re: innotec 暖風機

ok,i will try tonight sin, thx

happy family


民房

積分: 101


5#
發表於 06-12-21 17:44 |只看該作者

Re: innotec 暖風機

唔係喎 ,我聽過這牌子好易壞,我都中左招!我用左一季 ,今個冬季取出來用,點知已吾著,打電話去hotline,佢好似個個都打過去問,一開波就問我係咪唔著,我話係,佢話你預整二百幾啦。


複式洋房

積分: 337


6#
發表於 06-12-21 23:18 |只看該作者

Re: innotec 暖風機

hoiyan, When you turn on the heater, try to touch the socket. Do you feel warm- I mean the socket. Because this year, I bring out to use. And I felt something wrong with the socket!


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 06-12-24 19:17 |只看該作者

Re: innotec 暖風機

We just bought a new one to 62.. so far so good.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo