自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   2


侯爵府

積分: 23877

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-9-5 13:10 |只看該作者
男人其實係咪睇$無咁重
定係我有問題
今朝C6個所謂好朋友(中學同學,家下一年都見吾到4次)打黎問c6借十五萬話買樓做首期,c6問都吾問下我就應承借比佢
我真係嬲到爆,

我問c6,朋友上年先賣左層樓點會無$
佢話朋友因為借左D$比佢阿妹,家下老婆想買樓又吾可以俾老婆知借左D$比阿妹,所以先問我C6借住先喎,仲要話吾可以俾佢老婆知問我C6借$喎!

需然我嫁左比我c6後依十幾年無做野
可以話D$吾係我既係c6既佢點洗吾關我事,
不過我真係好驚佢朋友吾還番比c6囉

點評

milk2008hk    發表於 13-9-5 20:18
eggcarol  又真係好激氣既  發表於 13-9-5 15:18
車仔人    發表於 13-9-5 13:55


伯爵府

積分: 16415


2#
發表於 13-9-5 13:12 |只看該作者
又係幾激氣嘅


大宅

積分: 1382


3#
發表於 13-9-5 13:13 |只看該作者
男人係咁...


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 13-9-5 13:13 |只看該作者
有借有還就唔驚


男爵府

積分: 9923

玩具勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 13-9-5 13:15 |只看該作者

回覆:家下係十五萬吾係十五蚊呀

借比人買樓,不如自己買

點評

小寶貝兒   咪就係, 賺左又冇你份, 蝕左你又唔好意思催佢還!  發表於 13-9-5 14:03


珊瑚宮

積分: 118281


6#
發表於 13-9-5 13:15 |只看該作者
Wing03yan18 發表於 13-9-5 13:10
男人其實係咪睇$無咁重
定係我有問題
今朝C6個所謂好朋友(中學同學,家下一年都見吾到4次)打黎問c6借十五 ...
有借據嗎? 有還款安排嗎?


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


7#
發表於 13-9-5 13:16 |只看該作者

回覆:家下係十五萬吾係十五蚊呀

D男人係甘,我老公幾年前借左2萬定幾萬蚊俾人,還到今時今日都仲有千幾蚊未還。
個個人唔係無錢,仲有錢過我地,買樓,做定期,換車同私校就有錢。還錢還甘耐。

敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 13-9-5 13:17 |只看該作者

回覆:家下係十五萬吾係十五蚊呀

我c6 借過40萬俾我哋 common fd, 我又無咁嬲,話晒 common fd ma

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


侯爵府

積分: 23877

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-9-5 13:17 |只看該作者

引用:有借有還就唔驚+

原帖由 RSG媽媽 於 13-09-05 發表
有借有還就唔驚
我就係驚佢個朋友吾還呀
又話吾好比佢老婆知,


男爵府

積分: 9086


10#
發表於 13-9-5 13:20 |只看該作者

回覆:家下係十五萬吾係十五蚊呀

做朋友最好唔好涉及錢銀交葛

點評

丫雅    發表於 13-9-5 21:15
pbpk03845784  Agree !!  發表於 13-9-5 14:14


男爵府

積分: 6592


11#
發表於 13-9-5 13:20 |只看該作者

回覆:家下係十五萬吾係十五蚊呀

若係我都唔會借十五萬俾朋友啦


伯爵府

積分: 19661

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


12#
發表於 13-9-5 13:22 |只看該作者
我嗰個借2萬畀人,變咗“肉包子打狗”(一去冇回頭)


別墅

積分: 867


13#
發表於 13-9-5 13:24 |只看該作者

引用:做朋友最好唔好涉及錢銀交葛

原帖由 fungcandy 於 13-09-05 發表
做朋友最好唔好涉及錢銀交葛
認同 到時到候還就無野……
最怕拖拖無左件事……追你還又唔好意思


翡翠宮

積分: 97287


14#
發表於 13-9-5 13:24 |只看該作者

回覆:家下係十五萬吾係十五蚊呀

「人生有個真正朋友真正好極!」〜〜



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 5366


15#
發表於 13-9-5 13:24 |只看該作者

回覆:家下係十五萬吾係十五蚊呀

傻的嗎?

借咁多錢,急用都要諗啦!何況買樓??


侯爵府

積分: 23877

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-9-5 13:24 |只看該作者

引用:借比人買樓,不如自己買

原帖由 ^^HIN_HIN^^ 於 13-09-05 發表
借比人買樓,不如自己買
我有同佢講過又吾係借黎救急
只係買樓點解吾自己同老婆求其揾D野講下吾買住都得姐


男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


17#
發表於 13-9-5 13:25 |只看該作者

回覆:家下係十五萬吾係十五蚊呀

我老公喺我地結婚前又係有時會借錢比人,幾萬至幾十萬都有,有啲我知有啲我唔知,結婚後財政我管,啲人借問我老公借,一聽到話要問下阿嫂,好多都話:咁唔使了!


侯爵府

積分: 23250


18#
發表於 13-9-5 13:25 |只看該作者

回覆:Wing03yan18 的帖子

我都好明白,但又唔可以同佢嘈……


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-9-5 13:26 |只看該作者
我老公精...咩錢都比哂我..
朋友阿妹問佢借佢一概話無錢比哂我..
佢地D人又唔岩惹我...
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


侯爵府

積分: 23877

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-9-5 13:27 |只看該作者

引用:做朋友最好唔好涉及錢銀交葛

原帖由 fungcandy 於 13-09-05 發表
做朋友最好唔好涉及錢銀交葛
我都係咁話


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo