母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1461

畀面勳章


1#
發表於 06-12-31 21:10 |只看該作者

慘!慘!慘!

現在阿B六個月多,之前幾日每天吃一餐粥仔,家陣時四日了,四日都未有便便!佢而家有點忟憎,點算好呢?

個肚仔唔算硬,但就有點脹!

我已經勁俾水佢飲,佢又飲唔得太多,唉...

好擔心 :-( :-( :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 1461

畀面勳章


2#
發表於 06-12-31 21:29 |只看該作者

Re: 慘!慘!慘!

現在阿B六個月多,之前幾日每天吃一餐粥仔,家陣時四日了,四日都未有便便!佢而家有點忟憎,點算好呢?

個肚仔唔算硬,但就有點脹!

我已經勁俾水佢飲,佢又飲唔得太多,唉...

好擔心 :-( :-( :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 1631


3#
發表於 06-12-31 22:12 |只看該作者

Re: 慘!慘!慘!

比BB西梅萍果汁佢飲


大宅

積分: 1461

畀面勳章


4#
發表於 06-12-31 22:19 |只看該作者

Re: 慘!慘!慘!

佢好似唔多喜歡飲果汁 ,我先前俾啲梨汁佢飲,佢都係飲得少少咋  :-(

按摩都做過,真係唔知重有啲乜可以做!


珍珠宮

積分: 38230

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 06-12-31 22:44 |只看該作者

Re: 慘!慘!慘!

BB都會識簡佢鐘意的juice先飲,我囡初頭唔肯飲水,我試左好多口味加牌子的果汁and果汁同水的比例,先知佢只鐘意飲gerber的apple grape juice加1:1的水。
你都試下其他口味的juice啦。


珍珠宮

積分: 38230

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 06-12-31 22:48 |只看該作者

Re: 慘!慘!慘!

唔記得講可試比黃帝蕉,我BB每次都得架。試下


大宅

積分: 1461

畀面勳章


7#
發表於 06-12-31 23:36 |只看該作者

Re: 慘!慘!慘!

上次我都俾佢食過王帝蕉,之後佢痾番一PAT PAT的便便給我,之前都未見過佢痾呢啲質哋的便便,不嬲都係糊狀,所以都嚇一跳,而且好臭!


大宅

積分: 1461

畀面勳章


8#
發表於 07-1-1 10:05 |只看該作者

Re: 慘!慘!慘!

經過一輪灌水及按摩後,今早阿B終於痾得出了,舒服晒~~


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo