自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-9-5 11:08 |只看該作者
最近C6工作忙到暈, 同時又超超超大壓力, 他剛打電話給我要我原諒他, 因為他要食煙一個月完了個大PROJECT後會唔食。我都好擔心C6........., 他以前從無試過會咁........

各位可以提供有什麼好方法可以減壓, 我C6長期在外地工作, 很少在港, 這個月因為個PROJECT還不會回港, 我可以怎麼辦?


大宅

積分: 1816


2#
發表於 13-9-5 11:13 |只看該作者

回覆:C6 幾十歲先學人食煙滅壓......






珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


3#
發表於 13-9-5 11:14 |只看該作者
其實我食過煙,我唔係好明食煙點樣可以減壓,始終都係心癮
不過你c6都唔係香港,算把啦,希望佢返到黎唔食啦,佢同你講真係好尊重你


珍珠宮

積分: 33669


4#
發表於 13-9-5 11:14 |只看該作者

回覆:C6 幾十歲先學人食煙滅壓......

中年反叛

點評

丫雅    發表於 13-9-5 11:43
Kayiu0719    發表於 13-9-5 11:36


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-9-5 11:17 |只看該作者

引用:最近C6工作忙到暈,+同時又超超超大壓力,+他

原帖由 小小bb 於 13-09-05 發表
最近C6工作忙到暈, 同時又超超超大壓力, 他剛打電話給我要我原諒他, 因為他要食煙一個月完了個大P ...




simple is the best~


侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


6#
發表於 13-9-5 11:21 |只看該作者

引用:中年反叛

原帖由 -bella- 於 13-09-05 發表
中年反叛
我忍唔住


禁止訪問

積分: 73927


7#
發表於 13-9-5 11:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2287


8#
發表於 13-9-5 11:26 |只看該作者

回覆:C6 幾十歲先學人食煙滅壓......

食煙可以減壓?

落街跑返半粒鐘步出身汗好過啦…


珍珠宮

積分: 36857

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-9-5 11:28 |只看該作者
我老公都工作忙到暈, 又係超超超大壓力, 放工返到屋企都唔想講嘢,,但我一定唔會同佢講公司d嘢,唔會煩佢and問公司發生乜事,比個空間佢靜一靜,我都係同佢講唔好比噤大壓力自己,男人如果有嘢煩,你越問佢,佢會覺得仲煩,所以我會唔出聲要講佢自然會同你講


大宅

積分: 3272


10#
發表於 13-9-5 11:29 |只看該作者
咁以後一有壓力又食


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


11#
發表於 13-9-5 11:30 |只看該作者
Mr.Brown 發表於 13-9-5 11:26
食煙可以減壓?

落街跑返半粒鐘步出身汗好過啦…

我都唔明, 食煙真的可以減壓? 他話他的同事為個PROJECT個個都變了煙民..........


侯爵府

積分: 24286


12#
發表於 13-9-5 11:32 |只看該作者
吸煙只是藉口, 真的好難接受...


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


13#
發表於 13-9-5 11:33 |只看該作者
cherrie_q 發表於 13-9-5 11:28
我老公都工作忙到暈, 又係超超超大壓力, 放工返到屋企都唔想講嘢,,但我一定唔會同佢講公司d ...

我都唔問他公司嘢, 我可以做的只是不煩C6, 鼓勵他為他加加油, 他回家就對他好點...............


水晶宮

積分: 73356


14#
發表於 13-9-5 11:34 |只看該作者

回覆:C6 幾十歲先學人食煙滅壓......

跑步,做運動,真係心情好d㗎!

因為每當完成運動後,都有一種身心舒暢的感覺呢?原來進行帶氧運動的時候,會刺激體內的腦垂體腺分泌出一種叫「安多酚」(Endorphin)的天然物質。「安多酚」能有止痛的作用,並會使人產生興奮的感覺,其作用與嗎啡相類似。就是這種天然元素,讓我們運動後不單不感到疲累,反而感到舒泰及愉快。




珍珠宮

積分: 36857

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-9-5 11:35 |只看該作者
小小bb 發表於 13-9-5 11:33
我都唔問他公司嘢, 我可以做的只是不煩C6, 鼓勵他為他加加油, 他回家就對他好點............... ...


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-9-5 11:35 |只看該作者
jc2009 發表於 13-9-5 11:32
吸煙只是藉口, 真的好難接受...

我C6原先是很不喜歡人吸煙, 加上他有鼻敏感, 見到同事吸都話......... 現在真是中年反叛了

點評

jc2009  my god  發表於 13-9-5 11:36


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-9-5 11:37 |只看該作者
wcandtt 發表於 13-9-5 11:34
跑步,做運動,真係心情好d㗎!

因為每當完成運動後,都有一種身心舒暢的感覺呢?原來進行帶氧運動的時候 ...

我相信運動很有用, 但個C6日日7-11, 怎可能有時間做運動


男爵府

積分: 9443

畀面勳章


18#
發表於 13-9-5 11:39 |只看該作者

回覆:C6 幾十歲先學人食煙滅壓......

可能點著左唔係係咁吸,係燒多過吸,佢而家覺得吸煙係可以令佢減壓,由得佢啦!
因為你又唔係身邊支持佢,同埋咁大個人都知吸煙係唔好的,你仲要同佢講!
老公無論如何,我都係咁愛你同支持你
聽到都甜哂啦!


子爵府

積分: 11423


19#
發表於 13-9-5 11:42 |只看該作者
會唔會佢成日同埋班同事焗埋間房開會? 佢唔食一手都要逼食二手.
我以前都食過好多年. 但早5年開始話唔食就唔食. 戒煙對我一D 難度都冇.
個心想唔食就好自然遠離. 但食煙真係唔可以減壓咖WOR.
真係呼左出來就輕鬆左咩. 冇可能啦.

點評

小小bb  係呀!  發表於 13-9-5 11:46


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-9-5 11:43 |只看該作者
食煙減壓? 我寧願佢爆粗, 不過唔好鬧人喎~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo