跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5471


1#
發表於 07-1-6 10:46 |只看該作者

依家開始食咩先會清到胎毒?

人地話有得5-6個月要開始食d涼野
但有乜算係涼既呢?
再唔食,好驚bb一出世就熱氣,生好多瘡瘡同粒粒


別墅

積分: 832


2#
發表於 07-1-6 12:18 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

我睇開的中e又話唔需要清胎毒,食涼野只不過係容易生產
.認住我呀,我會告僱主的.


複式洋房

積分: 348


3#
發表於 07-1-6 13:03 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

聽人講可以食腐竹糖水, 但我血壓偏低, 阿媽叫我遲多2個月先食喎!
http://tac.families.com/ezb/986954.png


大宅

積分: 3832


4#
發表於 07-1-6 16:06 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

有d人話飲白蓮so煲egg,我暫就只係飲了2次腐竹egg糖水,不過我覺得去see下中e穩陣d,始終個個體質唔同嘛...(我過兩日都會去see)

我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍


伯爵府

積分: 18064

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


5#
發表於 07-1-6 18:54 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

唔洗咁快食呢d野下嘛 ?
不過我都唔識
其實幾多wk先開始食既呢


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 07-1-6 19:07 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

上次我7個月開始飲白蓮鬚~~ :mrgreen:
            


大宅

積分: 4385


7#
發表於 07-1-6 19:08 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

奶奶話6個月食得,我媽咪話8個月先好食,我都唔知信邊個好!
只許周官放火 不許百姓點燈


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 07-1-6 19:20 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

dogdogling 寫道:
奶奶話6個月食得,我媽咪話8個月先好食,我都唔知信邊個好!


取中間平衡, 就7個月
            


大宅

積分: 1439


9#
發表於 07-1-6 21:20 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

我上胎32週左右作早產, 要臥床, 所以什麼清胎毒的東西也不敢吃. 我想問下, 清胎毒的東西會否令bb早出世, 我想她到39-40週才出來啊!

Cheers,
Kam


子爵府

積分: 11894


10#
發表於 07-1-6 22:35 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

小倩 寫道:
[quote]
dogdogling 寫道:
奶奶話6個月食得,我媽咪話8個月先好食,我都唔知信邊個好!


取中間平衡, 就7個月 [/quote]

岩岩想咁講, 比你講先tim~


男爵府

積分: 6225


11#
發表於 07-1-7 08:13 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

我問過關醫師, 清胎毒最好係而腐竹雞旦白果, 最好臨生前一個月先開始飲, 因為呢款糖水係滋潤外, 白果仲可以解胎毒, 但注意份量唔可以太多, 每次唔好食多過六粒白果, 保險D可以將白果放入白鑊炒一炒, 中和毒性, 每星期飲2-3次就得, 關醫師話, 臨生前孕婦會比較多汗及血熱, 飲呢款就最好!

但係睇番你地所講, 只不過唔想bb出世有粒粒或熱氣, 其實咁同媽媽食乜好有關, 即使無妊娠中毒,孕婦的飲食都不適宜食刺激性食物, 煎炸及太肥利的食物.

至於想生產順利d, 的確可以試下白蓮鬚,但唔係臨生先飲, 係由四個月時就開始飲, 每星期飲一次, 可以有助安胎順產!

可以試下下面呢兩款:
寄生蓮鬚雞蛋湯~
材料:桑寄生 二兩~
白蓮鬚 三錢~
熟雞蛋 一隻~
去核紅棗 十粒~
~
清水七碗煲一小時, 幼鹽調味~
~
補益血氣, 舒筋活絡, 防止孕婦血虛夜睡抽筋, 胎動不安.~
~
安胎艾葉雞蛋湯~
~
材料: 白蓮鬚 三錢~
艾葉 二錢~
白烚蛋 一隻~
~
煲45分鐘, 可加鹽或加冰糖, 咸甜隨意~
~
功效:專治子宮不適, 胎動不安, 三至六個月, 每星期飲2-3次, 六個月後每星期飲一次, 有助安胎順產~



複式洋房

積分: 415


12#
發表於 07-1-10 13:42 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

咁有冇用呀


子爵府

積分: 11894


13#
發表於 07-1-11 12:42 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

尋日成班同事叫糖水食, 佢地一聽到我話食白果腐竹.....嘩....超大反應, 所以改口叫左碗黑芝麻糊+湯圓


大宅

積分: 1355


14#
發表於 07-1-11 13:05 |只看該作者

Re: 依家開始食咩先會清到胎毒?

我都有睇中醫, 佢同我講, 只要陀既時候, 面上無話特別生多左粒粒, 尿又唔係特別黃, 汗不多的話, 都唔駛特登食乜涼野清胎毒, 尤其是有d人係寒底, 陀bb之後血虛,就更加唔好亂食寒涼野. 就算要食, 都係最後一個月, 食芝麻糊就得.唔好見人飲乜就飲乜, 因為個個底子都唔同

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo