自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1290


1#
發表於 13-9-8 22:07 |只看該作者
我個仔晚晚比蚊針. 好心痛呀! 有咩辦法. 或買D咩可以盡快趕絶


子爵府

積分: 10132


2#
發表於 13-9-8 22:11 |只看該作者

引用:我個仔晚晚比蚊針.++好心痛呀!++有咩辦法.

原帖由 _connie_ 於 13-09-08 發表
我個仔晚晚比蚊針. 好心痛呀! 有咩辦法. 或買D咩可以盡快趕絶
同樣問題,開在電子蚊香都唔得,推!


禁止訪問

積分: 30876


3#
發表於 13-9-8 22:12 |只看該作者

引用:我個仔晚晚比蚊針.++好心痛呀!++有咩辦法.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 503


4#
發表於 13-9-8 22:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1290


5#
發表於 13-9-8 22:25 |只看該作者
之前屋企什小有蚊。 但近排好多。屋企應該無積水 D蚊有時針到好似一粒暗瘡甘
我琴晚都有一粒 吾惦就無咩野。掂下就好吾舒服同好行


伯爵府

積分: 15543


6#
發表於 13-9-8 22:31 |只看該作者

回覆:家有惡蚊點算好呢?

去街市買香茅放窗台,蚊怕香茅味。


大宅

積分: 4965


7#
發表於 13-9-8 22:32 |只看該作者

回覆:家有惡蚊點算好呢?

用呢隻only噴床邊地下好堅!不過唔好噴係小朋友身上,小小噴係衣物都ok我試咗好多野,呢隻最得,惠long, 藥房都有得買!
1378650639559.jpg


別墅

積分: 835


8#
發表於 13-9-8 22:34 |只看該作者

回覆:家有惡蚊點算好呢?

用蛟帳啦


大宅

積分: 1290


9#
發表於 13-9-8 22:43 |只看該作者
回覆 Kofepinga 的帖子

Thx!


大宅

積分: 1290


10#
發表於 13-9-8 22:45 |只看該作者
回覆 peppapigpig 的帖子

Thx!


大宅

積分: 1290


11#
發表於 13-9-8 22:46 |只看該作者
回覆 sunshine_0630 的帖子

好似無咩用


大宅

積分: 2047


12#
發表於 13-9-8 22:49 |只看該作者
用蚊燈掛窗邊


複式洋房

積分: 113


13#
發表於 13-9-8 22:50 |只看該作者
same here.


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


14#
發表於 13-9-8 23:08 |只看該作者
尋晚我屋企都有蚊,我仲俾針左好多下,仔仔被針左2-3下
我打c左一隻,黑色有白紋,被針過ge地方到今晚仲係好痕
我點左蚊香呀.....


珍珠宮

積分: 36402


15#
發表於 13-9-8 23:18 |只看該作者
養條鹽蛇喺屋企~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo