懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5611


1#
發表於 13-9-10 09:26 |只看該作者
今日晤知點解坐—陣起身果下背脊腰骨痛,呢家先9weeks,第二胎,係咪要煲番D咩湯飲下或者要食D乜嘢鈣片或維他命,呢家淨係食緊葉酸


子爵府

積分: 13363


2#
發表於 13-9-10 14:09 |只看該作者

回覆:butterMM 的帖子

甘快痛,去上啲產前運動班啦


男爵府

積分: 5611


3#
發表於 13-9-10 14:37 |只看該作者

引用:甘快痛,去上啲產前運動班啦

原帖由 喵仔 於 13-09-10 發表
甘快痛,去上啲產前運動班啦
請問邊度有得上?

4#
發表於 13-9-10 14:52 |只看該作者
回覆 butterMM 的帖子

您好butterMM 腰痛真係好辛苦架,坐得耐會好唔舒服,要經常換下姿勢同做下伸展拉筋,平時加薄cushion墊下依邊墊下嗰邊。媽媽講得岩,懷孕期間除了每天補充足夠葉酸外,攝取適量的鈣質及維他命也頗為重耍。除左補充品之外,準媽媽可多食綠葉蔬菜如菜心、芥蘭及白菜仔,豆腐及高鈣低糖豆漿; 鯖魚、蛋及肉類都唔錯呀。選擇食物時盡量留意均衡飲食,種類要夠多元化,就可以確保媽媽同BB都有足夠營養。

我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


子爵府

積分: 13363


5#
發表於 13-9-10 15:14 |只看該作者

回覆:butterMM 的帖子

醫院


男爵府

積分: 5611


6#
發表於 13-9-10 15:33 |只看該作者

引用:回覆+butterMM+的帖子您好butterMM+腰痛真

原帖由 angela 於 13-09-10 發表
回覆 butterMM 的帖子

您好butterMM 腰痛真係好辛苦架,坐得耐會好唔舒服,要經常換下姿勢同做下伸展拉筋 ...
我只食葉酸,蛋同奶每日都有食,但魚食晤多,anyway,多謝你詳細既回覆


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo