Dolla 寫道:
婚前我覺得佢性格好就得人, 無乜所謂, 每日會有打電話關心下我, 結婚後一個電話都無, 間中同朋友出去飲野, 夜左返都唔理. 照訓覺; 成日掛住打機, 上網, 一d家務都唔幫手, 個囝叫佢抱抱佢就叫去阿媽度, 由放工開始就做到我cc下; 我唔係數佢, 只係見到有個帖有好多人搵到個好老公, 好羨慕^^, 講出黎呻下啫, 我唔想屈係個心度.... 有時會靜落黎會覺得好咀喪=,= 但又唔可以同屋企人講(驚佢地話老公對我唔好), 好彩有呢個區, 俾我暢所欲言. :wink:
晴B媽 寫道:
Dolla,
你講緊我牙~~? 情形一樣.....真係好累好累呀。
[quote]
Dolla 寫道:
婚前我覺得佢性格好就得人, 無乜所謂, 每日會有打電話關心下我, 結婚後一個電話都無, 間中同朋友出去飲野, 夜左返都唔理. 照訓覺; 成日掛住打機, 上網, 一d家務都唔幫手, 個囝叫佢抱抱佢就叫去阿媽度, 由放工開始就做到我cc下; 我唔係數佢, 只係見到有個帖有好多人搵到個好老公, 好羨慕^^, 講出黎呻下啫, 我唔想屈係個心度.... 有時會靜落黎會覺得好咀喪=,= 但又唔可以同屋企人講(驚佢地話老公對我唔好), 好彩有呢個區, 俾我暢所欲言. :wink: