夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 773


1#
發表於 07-1-2 15:12 |只看該作者

點解婚後既男人性格唔同以前?

如題, 好後悔結左婚. 我老公而家唔聽我講野, 但有個囝己經無得揀. :cry:
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


大宅

積分: 1420


2#
發表於 07-1-2 15:20 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

我都好想知道點解


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


3#
發表於 07-1-2 15:25 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

其實人係會變...又或者婚後既性格...先係佢原本既性格...只係一日未結婚...驚你會走...結左婚...就唔驚你會走...



[url=http://lilypie.com][img]


別墅

積分: 505


4#
發表於 07-1-2 15:36 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

其實基本婚前後都係一樣, 只係前者都扮下野, 之後就本性盡出, 唉我拍拖5年都睇吾出, 真係盲左, 好似您未買件衫甘, 幾正, 買返左屋企就永遠吾及未買甘好ka la, 係咪


翡翠宮

積分: 76971


5#
發表於 07-1-2 15:48 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

咁佢下下都聽曬你支笛一d男人氣慨都無你又like咩


翡翠宮

積分: 75475


6#
發表於 07-1-2 17:15 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?


我 honey 婚前同婚後都係一樣咁聽哂我話, 同屋企既
乜都係佢做哂喎, 我諗因人而異架啫 .....


大宅

積分: 3546


7#
發表於 07-1-2 19:32 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

me2

楊桃 寫道:

我 honey 婚前同婚後都係一樣咁聽哂我話, 同屋企既
乜都係佢做哂喎, 我諗因人而異架啫 .....


子爵府

積分: 14300


8#
發表於 07-1-2 19:45 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

我未結婚前已知我個c6係咩人種以前到現在佢都無變過wor
反而我自己就變了很多未嫁時唔識湊仔唔識煮飯唔識做家務,現在有了自己(全職mama)個家自己個寶寶後無咩話唔識了 煮到來就咩都要改變架啦


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


9#
發表於 07-1-2 20:12 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

拍拖o個時可以隱藏自己性格
結咗婚己經沒有需要再隱藏
打回原形啫


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


10#
發表於 07-1-2 20:42 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

個個男人都一樣,拍拖更係咩都就你啦,結左婚就覺得你已經係佢嘅人,所以唔需要再收收埋埋,其實兩個人要一齊生活都要好多學問,有小朋友後就更加需要內性,互相忍讓,諒解同遷就,有問題就平心靜氣去傾下,將問題慢慢解決啦


別墅

積分: 686


11#
發表於 07-1-2 21:10 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

我老公就無咩野分別啦!咁重好,起碼唔會有差別嘛...

好多男人婚後係有種上岸心態,覺得娶妻係收穫,得到了就永不爭取啦!

好多女人婚後係有種犧牲心態,覺得嫁人係付出,失去了就永不滿足啦!

聽過此道理的人有成千上萬,明白的卻有限...


大宅

積分: 2553


12#
發表於 07-1-2 23:42 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

Dolla,

我都係同你一樣,好後悔結婚,如果唔係為了阿仔,我會離婚
Dolla 寫道:
如題, 好後悔結左婚. 我老公而家唔聽我講野, 但有個囝己經無得揀. :cry:


侯爵府

積分: 20965

牛年勳章 好媽媽勳章


13#
發表於 07-1-2 23:53 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

其實佢無變,只是婚前每日最多見三兩個鐘,衰野可以收埋,婚後日對夜對,乜都現形啦


別墅

積分: 773


14#
發表於 07-1-3 09:58 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

婚前我覺得佢性格好就得人, 無乜所謂, 每日會有打電話關心下我, 結婚後一個電話都無, 間中同朋友出去飲野, 夜左返都唔理. 照訓覺; 成日掛住打機, 上網, 一d家務都唔幫手, 個囝叫佢抱抱佢就叫去阿媽度, 由放工開始就做到我cc下; 我唔係數佢, 只係見到有個帖有好多人搵到個好老公, 好羨慕^^, 講出黎呻下啫, 我唔想屈係個心度.... 有時會靜落黎會覺得好咀喪=,= 但又唔可以同屋企人講(驚佢地話老公對我唔好), 好彩有呢個區, 俾我暢所欲言. :wink:
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


翡翠宮

積分: 75475


15#
發表於 07-1-3 10:49 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?


yeah ~~

purple_lily 寫道:
me2


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 07-1-3 12:28 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

冇得講架個個唔同~
不過我老公就係因為結左婚要做2份工一星期番足7日所有個人好燥囉~
但佢對我同個仔都好架,都鍚~
不過始終辛苦...語氣有時會重d~
做老婆唯有體諒下囉...唔係我會好辛苦~
反正個仔等於一切~


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 07-1-3 12:43 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

Dolla,

你講緊我牙~~? 情形一樣.....真係好累好累呀。

Dolla 寫道:
婚前我覺得佢性格好就得人, 無乜所謂, 每日會有打電話關心下我, 結婚後一個電話都無, 間中同朋友出去飲野, 夜左返都唔理. 照訓覺; 成日掛住打機, 上網, 一d家務都唔幫手, 個囝叫佢抱抱佢就叫去阿媽度, 由放工開始就做到我cc下; 我唔係數佢, 只係見到有個帖有好多人搵到個好老公, 好羨慕^^, 講出黎呻下啫, 我唔想屈係個心度.... 有時會靜落黎會覺得好咀喪=,= 但又唔可以同屋企人講(驚佢地話老公對我唔好), 好彩有呢個區, 俾我暢所欲言. :wink:


別墅

積分: 773


18#
發表於 07-1-3 15:20 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

晴B媽 寫道:
Dolla,

你講緊我牙~~? 情形一樣.....真係好累好累呀。

[quote]
Dolla 寫道:
婚前我覺得佢性格好就得人, 無乜所謂, 每日會有打電話關心下我, 結婚後一個電話都無, 間中同朋友出去飲野, 夜左返都唔理. 照訓覺; 成日掛住打機, 上網, 一d家務都唔幫手, 個囝叫佢抱抱佢就叫去阿媽度, 由放工開始就做到我cc下; 我唔係數佢, 只係見到有個帖有好多人搵到個好老公, 好羨慕^^, 講出黎呻下啫, 我唔想屈係個心度.... 有時會靜落黎會覺得好咀喪=,= 但又唔可以同屋企人講(驚佢地話老公對我唔好), 好彩有呢個區, 俾我暢所欲言. :wink:
[/quote]


晴B媽, 真係一樣架~ 唉, 真係攰到cc下!! :cry:你bb幾大呀?
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


珍珠宮

積分: 31985

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


19#
發表於 07-1-3 15:43 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?



其實女人都有變的, 不過自己唔覺吧! 男人變得來, 女人看落唔順眼吧!


大宅

積分: 1439


20#
發表於 07-1-3 17:13 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

楊桃,請問你結婚幾耐呀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo