自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2789

育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-9-6 19:18 |只看該作者
小兒(8歲)這星期內到今天仍沒有便便, 他曾有便意, 但郤未能屙出任何便便, 肚子沒有脹, 也沒有任何疼痛, 昨晚試過用"甘油泵"唧入其PAT PAT, 但都沒有仼何便意, 怎算好?

各位有否類似的經驗? 如何解決? 要否看醫生?



珍珠宮

積分: 33316


2#
發表於 13-9-6 19:29 |只看該作者

回覆:小兒便秘怎麼辦?

搓下佢肚子,食乳酪或火龍果試下




侯爵府

積分: 22844


3#
發表於 13-9-6 22:16 |只看該作者

回覆:jcdad 的帖子

最近發現食好淋既啤梨有通便既作用


男爵府

積分: 6359

認識瑞士牛牛第一回


4#
發表於 13-9-6 23:47 |只看該作者

引用:小兒(8歲)這星期內到今天仍沒有便便,+他曾

原帖由 jcdad 於 13-09-06 發表
小兒(8歲)這星期內到今天仍沒有便便, 他曾有便意, 但郤未能屙出任何便便, 肚子沒有脹, 也沒有任何疼痛, 昨 ...
我唔係醫生,不過我覺得便秘問題應該從根源治起。
我細個時同你仔仔一樣架,當時覺得冇咩野,因為我冇覺得唔舒服嘛。
後來人愈大,便秘愈嚴重,帶來左好多問題。

原因我好清楚,因我極少食菜。
解決方法始終都係要食大量蔬菜。
(仲要係纖維量多既菜,記住水果唔係蔬菜)
腸裡的廢物一定要靠呢d纖維幫手推出去。

長遠睇點都係要改變飲食習慣。
(但我唔見棺材唔流眼淚,兒家先知死,開始食番少少菜)
短暫幫到手既,我覺得西梅汁最快見效。
產後果個月我每日都飲一杯,防止便秘。


七個月成功從全奶粉轉為全人奶,nothing is impossible!
get rid of formula, normalize breastfeeding


禁止發言

積分: 8067


5#
發表於 13-9-6 23:53 |只看該作者

引用:小兒(8歲)這星期內到今天仍沒有便便,+他曾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2439


6#
發表於 13-9-6 23:56 |只看該作者

回覆:小兒便秘怎麼辦

飲下湯水都有幫助,我個女都有便秘飲親魚湯即去。我自己就飲去濕湯。


侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-9-7 00:01 |只看該作者

回覆:小兒便秘怎麼辦

一日一香蕉都有排便作用, 而如果肚脹的話,用掌心沿住肚臍順時鐘方向搓, 冇幾耐,就會有feel


珍珠宮

積分: 39900

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


8#
發表於 13-9-7 08:19 |只看該作者
食麥皮, 同飲水


男爵府

積分: 6074


9#
發表於 13-9-7 08:20 |只看該作者

引用:小兒(8歲)這星期內到今天仍沒有便便,+他曾

原帖由 jcdad 於 13-09-06 發表
小兒(8歲)這星期內到今天仍沒有便便, 他曾有便意, 但郤未能屙出任何便便, 肚子沒有脹, 也沒有任何疼痛, 昨 ...
See dr




水晶宮

積分: 67215


10#
發表於 13-9-7 09:37 |只看該作者
回覆 jcdad 的帖子

可以試下飲火麻仁, 潤腸通便架
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 13-9-7 09:54 |只看該作者
用甘油泵都無得去有d問題喎!
試下飲西梅汁如果都係無,最好睇醫生,外甥細個試過腸塞要做手術。


大宅

積分: 2877


12#
發表於 13-9-7 10:15 |只看該作者
飲乳酪都有少少幫助


子爵府

積分: 12959


13#
發表於 13-9-7 10:16 |只看該作者
台灣好興飲「益力多綠茶粉」可以排縮便,我自己都有飲,ok架


男爵府

積分: 5398


14#
發表於 13-9-7 10:20 |只看該作者
我囡4歲都係咁...佢2餐都肯食疏菜, 每日都食水果 +飲水, 但都要
成5,6日先去一次, 中間的日子全無便意, 每次在第5日飲杯西梅汁/食香
蕉就有得去, 試過每日俾西梅汁佢飲/食香蕉都無用, 都要等到5-6日先有
得去, 睇過醫生同問過健康院d姑娘佢地都話再食多d菜+飲水, 但亞囡食
菜同飲水都算足夠...呢個問題真係好煩.


子爵府

積分: 10904


15#
發表於 13-9-7 10:21 |只看該作者
You can try fresh "mo far 果" or kiwi, eat 1-2 a day. Can po po within 2 days.


大宅

積分: 2789

育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-9-7 15:24 |只看該作者
回覆 c9gem 的帖子

好多謝咁多位的寶貴意見, 我會逐樣試, 小兒因仍有便意但屙唔出, 我會叫佢食多d大家建議的食物, 若明天仍沒有便便, 就會看醫生, 謝謝.


別墅

積分: 966


17#
發表於 13-9-7 18:08 |只看該作者

回覆:jcdad 的帖子

小兒試過七星茶有效




大宅

積分: 3106


18#
發表於 13-9-12 01:38 |只看該作者

引用:小兒(8歲)這星期內到今天仍沒有便便,+他曾

本帖最後由 Hikosen 於 13-9-12 01:55 編輯
原帖由 jcdad 於 13-09-06 發表
小兒(8歲)這星期內到今天仍沒有便便, 他曾有便意, 但郤未能屙出任何便便, 肚子沒有脹, 也沒有任何疼痛, 昨 ...

睇睇呢個綱頁幫唔幫到你,介紹

小兒便秘---芝麻合桃粥

=>
http://blog.yahoo.com/_6B73OGKHEOHVU2VKJK4RX6RJ6Q/articles/289518/category/小兒常見病

or click =>

http://blog.yahoo.com/_6B73OGKHEOHVU2VKJK4RX6RJ6Q/articles/289518/category/%E5%B0%8F%E5%85%92%E5%B8%B8%E8%A6%8B%E7%97%85












禁止訪問

積分: 1539


19#
發表於 13-9-12 07:02 |只看該作者

回覆:小兒便秘怎麼辦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo